vi
door villagevoile Aug 10, 2009 om 17:44
Voeding & gezondheid

Correctie bovenste oogleden

hallo, ik heb al jaren last van blepharochalasis der bovenste oogleden met blikbeperking (slappe huid die over de ogen hangt). Ik wil dit door plastische chirugie laten corrigeren, maar ben hiervoor niet verzekerd, dus wil het zelf betalen. Weet iemand wat dit kost en eventueel een goed adres, ziekenhuis in de omgeving van Rotterdam?

1083 9 Rapporteer

poltol
door poltol - Aug 10, 2009 om 19:27
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Even zoeken met correctie bovenste oogleden en dan ziet u dat er diverse prijzen mogelijk zijn. Ergens tussen de €750 en €1250. De meeste klinieken doen een prijsopgave. U moet dan wel bij hun langs gaan om het te laten bekijken.

Succes, poltol

birdies
door birdies - Aug 10, 2009 om 19:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Dit schijnt een betrouwbare kliniek te zijn http://www.haaglandenkliniek.nl/content.aspx?id=7

birdies
door birdies - Aug 10, 2009 om 19:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen
marbia
door marbia - Aug 10, 2009 om 19:55
17 Antwoorden / 1 Vragen

Beste,

Hebt u al eens gedacht aan het Oogziekenhuis in Rotterdam? Volgens de website behandelen ze ook uw aandoening.

www.oogziekenhuis.nl

mvg,

Marbia

ca
door carrie - Aug 10, 2009 om 22:08
79 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij, als je blikbeperking hebt, moet de ziektekostenverzekering dit vergoeden, je hebt dan een medische indicatie.

Informeer eens bij je verzekering.

Carrie

ma
door manya - Aug 16, 2009 om 11:08
15 Antwoorden / 0 Vragen

hoi hoi ,
Laat je niet door de prijs beinvloeden ,goed koop is vaak duur kop.
Als het fout gaat moet je 1 jaar wachten voor correctie omdat de littekens eerst moeten genezen en het kost je weer het zelfde bedrag .
Ik heb mij ogen 6 jaar geleden laten doen en ben er nog steeds blij mee.
Geen littekens en mijn oude ogen terug van toen ik 30 jaar was.
Hijk eens op info aesteticaeuropa .nl   dokter musarella ,jaren ervaring en steriele kliniek in Seist.Keuring heeft uitgewezen dat het bacterie vrij is .Ook een eerlijke man en zegt wat je ervan kunt verwachten .Kosten 1500 euro.
voor bovrn rn 1500 voor onder .Veel vrienden van mij zijn daar ook geweest en allemaal toppie.
gr Manya

ma
door manya - Aug 16, 2009 om 11:14
15 Antwoorden / 0 Vragen

Nadeel bij een oog ziekenhuis dat ze alleen kijken naar je gezichtsvermogen .Ze halen overtollig weefsel weg en laten vaak het vet zitten .ook blijven ze binnen de arcade boog dus je krijgt hang zakken naast je ogen.Kijk even op je website en daar zie je foto ogen en hoe het allemaal verloopt..gr manya.

ma
door manya - Aug 16, 2009 om 11:26
15 Antwoorden / 0 Vragen

kijk op www.@aesteticaeuropa.nl.
Deze arts hebben ze met verborgen camara gefilmd en op tv uit gezonden ,jammer er zijn geen namen bij gezet ,maar is er eerlijk en  en betrouwbaar uit gekomen van de groep die ze gefilmd hebben.
Hij neemt  de tijd voor je.Je kunt ook bellen naar de kliniek en dar hoor je wanneer hij bij jou in de buurt is ,zodat je niet helemaal naar Zeist hoeft voor je eerste afspraak .de operatie gebeurd wel in Zeist.
gr Manya

edwardus
door edwardus - Aug 16, 2009 om 11:42
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Geen direct antwoord op je vraag, maar in december krijg je weer allerlei aanbiedingen van ziektekosten verzekeraars; misschien een idee om een andere polis te kiezen waarbij deze operatie wel gedekt is?