lisboa
door lisboa Dec 26, 2006 om 10:09
Voeding & gezondheid

Cross crunch

Wie heeft van cross crunch (buikspier app.) en heeft ervaringen ermee?

Bedankt alvast.

376 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 26, 2006 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een apparaat van Tel Sell, meestal veeel beloven weinig doen.
Ze doen voorkomen of je het bijna gratis krijgt, maar ondertussen krijg je er allemaal rommel bij die je eigenlijk nooit wil kopen.
Met andere woorden je betaald altijd veel te veel, en uiteindelijk moet je die spieren zelf toch trainen.

ve
door verwijderd - Dec 26, 2006 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor trim en fitnisapp.kan je ook advies vragen van een fysiotherapeut.

ve
door verwijderd - Dec 26, 2006 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op marktplaats en speurders worden ze regelmatig goedkoper aangeboden, ten eerste dus een voordeel, maar ook het bewijs dat ze niet tevreden waren, en het niet konden of durfde terug te sturen...

Er worden er meerdere aangeboden, dus je kunt zelfs onder deze lagere vraagprijzen bieden.

Het bewijs hoe goed het zou moeten zijn!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Ik heb dit toestel aangekocht en dit werkt prima. Wat veel mensen blijkbaar niet begrijpen is dat dit toestel enkel helpt bij aanmaken van buikspieren. Dus het is geen toestel dat buikspieren maakt! 1. staat duidelijk in het boekje: het is een aanvulling op training !!! ook een aangepaste voeding is noodzakelijk! ook moet je de eerste 3 maanden geen zichtbaar verbetering verwachten (vele geven het na weken op als ze geen spieren zien zoals op Cross Crunch foto's ), het toestel is geen toverstok. ook de werking moet perfect nageleefd worden, dus het toestel gebruiken met buik, niet met armen of schouders ! ik voelde (voelen en zien is een groot verschil !)het effect al na eerste gebruik en eerlijk gezegt voelde ik mij beter in vel. nu later zie ik al enkele spierbundels ( niet zoals op foto's op de verpakking en site) maar als 38 jarige mag ik fier zijn op mijn buikje. een goede raad: gebruik het zoals het hoort elke dag, pas je voeding aan ( je kan ook niet verwachten dat als je veel snoept en vet eet het toestel dat weg neemt)en verwacht geen wonderen! ook doe je best aan andere sporten.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook goede morgen, dit is een vraag van dec. 2006.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2007 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook goede avond, het antwoord kan je pas geven na het betreffende product te testen. dat dit enige tijd duurt en niet bij toverslag een resultaat kan geven ( zoals vele denken en niet nadenken voor ze een klacht hebben).

Klagen kan iedereen...