fi
door fidodido Nov 28, 2011 om 16:19
Voeding & gezondheid

Fotoshoot

mijn dochter kreeg een bericht via hyves dat ze met de bijgevoegde code was uitgekozen voor een gratis fofoshoot, bij national fotostudio,die code moest ze invoeren op hun site,en dan zou ze gebeld worden,toen kreeg ze een sms dat ze hun voor 18.00 moest bellen, dat heeft ze gedaan.er volgde een gesprek met ene joris.die zei dat het gratis was,alleen als ze de foto s wou hebben moest ze die wel betalen. als ze ervanaf zou zien moest ze voor 24 uur van tevoren afbellen,ze zag het toch niet zo zitten dus ze heeft ruim 24 uur van tevoren netjes afgebeld (daar was ikzelf bij)
toen zeiden ze"je bent telaat met afbellen dus krijg je een rekening toegestuurt van 125,00 euro.
ik heb gebeld dat we niet van plan zijn die te betalen,toen zei hij dan gaat het naar een incasso bureau of zo iets.
ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor hebben,
wat moet ik hier nu mee ??

met vriendelijke groet

574 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 28, 2011 om 18:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag fidodido,
Als je bovenaan in het zoekvakje nationale fotostudio (of fotoshoot) intikt vatlt er nogal wat erover te lezen w.o. tips.

vr.gr.

nionara
door nionara - Nov 29, 2011 om 21:36
16 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat om een niet genoten service (namelijk het gratis laten maken van foto's). Aangezien zij deze foto's niet kunnen tonen (dOhh niet gemaakt) lijkt het me heel sterk dat ze een rekening kunnen toesturen.

lichtblauw
door lichtblauw - Dec 2, 2011 om 13:00
36 Antwoorden / 16 Vragen

Niet meer op reageren. Ze hebben geen poot om op te staan. Je hebt nergens om gevraagd. Volgens mij had je zelfs beter helemaal niet kunnen afbellen, nu hebben zij het idee in jouw dochter een gemakkelijk slachtoffer te vinden. Het wordt tijd dat Kassa hier (weer?) eens aandacht aan besteedt. Het zijn gewoon oplichtingspraktijken.

typhoon
door typhoon - Jan 27, 2012 om 19:11
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo
Hierbij een een oproep: Zouden jullie die negatieve ervaringen hebben met National fotostudio in Zwolle, misschien mijn hun ervaring kunnen mailen.
Bijvoorbaatdank typhoon1965@gmail.com