kr
door kroon19 Jan 24, 2012 om 09:14
Voeding & gezondheid

Geld en levensmiddelen

zelf ga ik nooit naar een winkel waar ze met hun handen aan mijn etenswaar komen .
zeker niet wanneer ze ook nog eens met geld omgaan.
Bij de supermarkt gezien op de broodafdeling;
Al peuterend in zijn oren en al likkend aan zijn vingers om de zak te openen werd mijn brood in een zak gedaan.

Ik heb hiervoor bedankt.

het kan wel; op vakantie in Kreta werd bij de supermarkt bij het snijden van kaas iedere keer handschoentjes aangetrokken en deze mensen gingen nog niet eens met geld om. dit werd apart bij de kassa afgerekend.

555 7 Rapporteer

rapil
door rapil - Jan 24, 2012 om 09:56
433 Antwoorden / 0 Vragen

En??????????????

rj
door rjw - Jan 24, 2012 om 10:01
3280 Antwoorden / 5 Vragen

En dan later zeker weer gaan zeiken dat de winkelier al die handschoentjes gaat doorberekenen in zijn prijzen?

By the way: Bij welke Nederlandse supermarkt reken je kaas af bij de kaascounter i.p.v. aan de kassa? Je betaalt hier toch ook gewoon bij de kassa?

mahadma
door mahadma - Jan 24, 2012 om 10:02
11569 Antwoorden / 51 Vragen

het kan wel; op vakantie in Kreta werd bij de supermarkt bij het snijden van kaas iedere keer handschoentjes aangetrokken en deze mensen gingen nog niet eens met geld om.

Als je bij elk onsje kaas ook een paar handschoentje moet betalen, want betalen doe je dit als klant, wordt elk onsje kaas een duur onsje kaas, denk ik.

mahadma
door mahadma - Jan 24, 2012 om 10:04
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Gelet op de tv programma's met meesterkoks, die als ze je bord opmaken alleen maar met hun handen aan je eten zitten, zal je dan niet vaak uit eten gaan.

empyria
door empyria - Jan 24, 2012 om 10:11
504 Antwoorden / 3 Vragen

Zeker ook last van smetvrees???

:-/

marjon1
door marjon1 - Jan 24, 2012 om 10:59
284 Antwoorden / 3 Vragen

Is dit een vraag?? Lijkt me meer een antwoord op deze
eerder gestelde vraag??

tenormin
door tenormin - Jan 24, 2012 om 12:04
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=marjon1 schreef op dinsdag 24 jan 2012, 10:59]Is dit een vraag?? Lijkt me meer een antwoord op deze
eerder gestelde vraag??

Ja, dacht eerst dat TS een ander profiel had aangemaakt.