jo
door jodegroot Apr 13, 2010 om 20:28
Voeding & gezondheid

Gezondheidszorg

gezondheidszorg gaat helemaal veranderen. Burgers mogen niet meer roeken en gezond eten, hoezo gezond eten, waar kan je dat kopen dan?Laat ze daar maar eens naar kijken met al hun E-nummers wat bijna overal in zit, nog te zwijgen waar het allemaal vandaan komt, er komt bijna niks meer uit nederland.Allemaal uit landen die het niet zo nauw nemen met alle vergif zoals bij sinaasappels, die moet je eerst wassen dan schillen dan je handen wassen voor je hem kan eten, en wij burgers zijn gewoon de klos worden dubbel en dwars gestraft als we ziek worden door al deze methoden. Ook de sla komt uit Epypte de bonen uit Kenia en Chili en Spanje daar kunnen ze er ook wat van,is het niet logisch dat we ziek worden met zijn allen.En wat wordt er aan gedaan NIETS helemaal NIETS,En bovendien zit er ook nog eens geen reuk of smaak aan. Het beste is dat we ons eigen groentetuintje weer aanleggen net als vroeger, smaakte heerlijk!

400 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 13, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jodegroot,

En wat is nou de vraag?
Dit is Vraag en Beantwoord.
Uw verhaal is meer iets voor Discussies.
Even kopiëren en verplaatsen misschien?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2010 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijn vraag is ; Waar kun je gezond eten kopen.
Als we dan zo nodig gezond moeten eten voor de gezondheidszorg, wil ik ook graag weten hoe dat dan moet tegenwoordig.
Ja ik weet discuseren kun je er eindeloos over

ve
door verwijderd - Apr 15, 2010 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mischien biologies of een natuurwinkel? Ik vind het allemaal zo overtrokken, gewoon gevarieerd blijven eten, dus nniet bij wijze van spreken elke dag naar de patat boer voor een gehaktstaaf (junkfood).

Mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - Apr 15, 2010 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

knoop4x9 schreef op donderdag 15 apr 2010, 15:25: Mischien biologies of een natuurwinkel? Ik vind het allemaal zo overtrokken, gewoon gevarieerd blijven eten, dus nniet bij wijze van spreken elke dag naar de patat boer voor een gehaktstaaf (junkfood).

Mvrgrt Nico

ja dit snapt de kat ook nog wel, en daar heb ik het ook helemaal niet over, we eten nooit geen patat en nooit geen junkfood, kook altijd zelf maar ALLES is gespoten met vergif dáár gaat het mij om , en hoe biologisch is de groente bij een natuurwinkel ? Zelfs daar heb ik mijn twijfels over vandáár mijn vraag"Wáár koop je gezonde produkten".Ik ben nl niet van "gisteren"loop al wat langer op deze aardbol en weet precies hoe het vroeger smaakte .Gerookt en gedronken heb ik nog nooit maar je zou gestraft worden door de gezondheidszorg omdat je ziek wordt,dat is toch te gek voor woorden.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2010 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

jodegroot

Uit jouw reakties blijkt, dat het niet om de vraag gaat, maar om een maatschappelijk standpunt, dat je tegenwoordig niet meer ziek mag worden. Ziek worden wil tegenwoordig zeggen, dat je daar zelf hoe dan ook schuldig aan bent. Dit verschijnsel heeft een Haags sausje en heeft alles te maken met de 32 miljard die we jaarlijks uitgeven aan de gezondheidszorg. Dit stelsel is na 4 jaar al failliet en niet meer te betalen. Derhalve is de vraag niet meer relevant en slecht een miniem onderdeeltje van het grote geheel.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2010 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 15 apr 2010, 19:57: jodegroot

Uit jouw reakties blijkt, dat het niet om de vraag gaat, maar om een maatschappelijk standpunt, dat je tegenwoordig niet meer ziek mag worden. Ziek worden wil tegenwoordig zeggen, dat je daar zelf hoe dan ook schuldig aan bent. Dit verschijnsel heeft een Haags sausje en heeft alles te maken met de 32 miljard die we jaarlijks uitgeven aan de gezondheidszorg. Dit stelsel is na 4 jaar al failliet en niet meer te betalen. Derhalve is de vraag niet meer relevant en slecht een miniem onderdeeltje van het grote geheel.

ja dat is ook zo je hebt helemaal gelijk maar ik erger me er gewoon aan, wie denken ze wel wie ze zijn, de gewone man is altijd de klos.we mogen waarschijnlijk nergens meer aan dood gaan ook.