ma
door magnolia Nov 10, 2013 om 18:26
Voeding & gezondheid

Goed aangeschreven kliniek voor rimpelbehandeling,etc.

Goedenavond allemaal,

Kunt u mij helpen aan/verwijzen naar een site met klinieken die rimpelbehandelingen doen in Utrecht? Zij moeten wel goed aangeschreven staan en hun tarieven hebben vermeld.

Waar kan ik een lijst vinden met malafide deurwaarders?

Is bij u een tandartsenpraktijk bekend die goed aangeschreven staat waar het implantaten betreft? Ook in Utrecht.

647 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 10, 2013 om 18:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk voor het eerste onderwerp eens klik hier...

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2013 om 19:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U denkt toch niet echt dat er een openbare lijst wordt bijgehouden van malafide deurwaarders?

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2013 om 19:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor wat betreft de implantaten. Misschien hebt u hier iets aan?
Klik hier

costnix
door costnix - Nov 11, 2013 om 09:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vader zei het heel kernachtig: "Voor het vullen van rimpels ga ik wel naar de Gamma voor wat Alabastine!" Hij zat vol met rimpels.

ma
door magnolia - Nov 11, 2013 om 10:43
42 Antwoorden / 43 Vragen

Tiger1.
Als antwoord op mijn vraag krijg ik van u een wedervraag. Een simpel antwoord was voldoende geweest. Trouwens, er is toch een (politie)site van personen die gezocht worden voor welke ontoelaatbare aktiviteit dan ook? Malafide deurwaarders vallen daar ook onder. Ik had het prettig gevonden als u op een andere manier op mijn vraag had gereageerd.

Costnix:
Als u denkt lollig te zijn, dan moet u niet op een serieuze site als deze gaan zitten en al helemaal niet als panellid. Dat u mij verwijst naar Gamma om Alabastine te kopen, gaat alle perken te buiten.

tijger1
door tijger1 - Nov 11, 2013 om 11:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u dan weet van een politiesite wasrop personen staan die gezocht worden voor een "ontoelaatbare activiteit" , dan kijkt u toch daarop? Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat er een officiële lijst bestaat van malafide deurwaarders.

U bent nogal gauw op uw teentjes getrapt.

costnix
door costnix - Nov 11, 2013 om 14:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@magnolia

Ik ben niet aan het lollig wezen, maar waarom moet iedereen met een rimpeltje zich laten verbouwen? Ik ben zelf trots op mijn rimpels. Ik heb in het ziekenhuis waar ik werkte een groot aantal mensen geIen, waarbij zon cosmetische operatie hopeloos VAUT ging.