spooky01
door spooky01 Dec 28, 2010 om 20:37
Voeding & gezondheid

Goede voornemens

Heeft er nog iemand goede voornemens, ik weet een goede voor de vara, schaf nu eens die achtelijke duimen af. Ik vind het zo vervelend dat er mensen zijn, die de duimen te pas en te onpas uitdelen.

Allemaal veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar.

1366 16 Rapporteer

freya
door freya - Dec 28, 2010 om 20:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo spooky01,

Als ik een groene duim kon uitdelen voor deze startpost, dan kreeg je die van me. ;-)

En uiteraard ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !!

Freya

la
door lapto - Dec 28, 2010 om 21:05
53 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=spooky01 schreef op dinsdag 28 dec 2010, 20:37]Heeft er nog iemand goede voornemens, ik weet een goede voor de vara, schaf nu eens die achtelijke duimen af. Ik vind het zo vervelend dat er mensen zijn, die de duimen te pas en te onpas uitdelen.

Allemaal veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar.

Helemaal mee eens.

Betreft mijn goede voornemens zijn :
Geen
Niets

Ik ben van mening dat als je dingen wil veranderen in je leven dat je dat gewoon op dat moment moet gaan doen en niet uitstellen door het bijvoorbeeld te gaan doen in het nieuwe jaar.

Maar ik heb wel een voornemen die al is begonnen en dat is gewoon gezonder gaan leven.
Minder vet eten en snacken en meer sporten
Minder dingen uitstellen.
Minder dingen zeggen voordat je daarover nagedacht heb.

Wat zijn jou voornemens dan eigenlijk ?

Alvast voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Greetings Lapto

la
door lapto - Dec 28, 2010 om 21:07
53 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=lapto schreef op dinsdag 28 dec 2010, 21:05]
Betreft mijn goede voornemens zijn :
Geen
Niets

hiermee bedoel ik trouwens dat ik geen goede voornemens voor volgend jaar in gedachte had ;-)

Ps. aanpassen nadat je gepost heb is ook wel makkelijk

Greetings Lapto

vladja
door vladja - Dec 28, 2010 om 21:10
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Je maakt goede voornemens. Een dag of tien later zijn vervaagd. Kan je je de rest van januari de pest in hebben dat het weer niet gelukt is, terwijl dat toch al zo'n lange eindeloze donkere sombere maand is. Voor je weet zit je midden in de winterblues en hijs je daar maar weer eens uit op voordat het een beetje lente wordt.

Nee, absoluut geen goede voornemens!

Vladja

spooky01
door spooky01 - Dec 28, 2010 om 21:23
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ikzelf heb geen goede voornemens, het is wat vladja zegt. Ik heb ze in het verleden wel gemaakt, maar heb mij er tot nu toe niet echt aan kunnen houden, dus ik ben er mee gestopt, werkte naar mijn idee alleen maar averechts .

de motormuis
door de motormuis - Dec 28, 2010 om 22:19
598 Antwoorden / 13 Vragen

Spooky01

Ik wens je een goed uiteinde en een goed begin. En natuurlijk een gelukkig, gezond en goed 2011.
Voor de Vara voor deze site zou ook een edit knop wel een goede zijn.

Groeten en uiteraard voor al onze experts ook de beste wensen voor het nieuwe
jaar.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 29, 2010 om 18:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb altijd goede voornemens, maar je hebt het dus nooit in de hand.
Hoop alleen dat ze uitkomen ook voopr de rest van de mensheid.
Ik doe mijn best het ligt toch ook aan de omstandigheden om je heen.

brynnar
door brynnar - Dec 30, 2010 om 12:50
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ik heb me jaren geleden voorgenomen om nooit meer goede voornemens te maken voor het nieuwe jaar.

Daar houdt ik me al bijna 20 jaar heel netjes aan.

Mvgr - B

mhofman
door mhofman - Dec 30, 2010 om 18:13
530 Antwoorden / 93 Vragen

Als je al goede voornemens hebt wacht dan niet tot het nieuwe jaar maar pas ze gelijk toe!!

tdehond
door tdehond - Dec 30, 2010 om 19:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen

EEN goed voornemen in de hoop dat dit gaat lukken.

Als het wondert op deze site, dan worden de duimen afgeschaft. < g >

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 30, 2010 om 19:59
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen goede voornemens, ik leef al goed :-)

Fijne jaarwisseling allemaal.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 30, 2010 om 20:15
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 30 dec 2010, 19:59]Ik heb geen goede voornemens, ik leef al goed :-)

Fijne jaarwisseling allemaal.

Kan altijd wel beter, of ben je volmaakt?

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 30, 2010 om 20:39
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Yep.

ta
door tanlie - Jan 5, 2011 om 14:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

geen voornemens komen meestal toch niet uit
beste wensen nog

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2011 om 20:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo spooky01,

Zie net dit onderwerp en al is het wat aan de late kant .... toch nog even een reactie.
Zoals je wel weet ben ik het helemaal met je eens.
Ook bij de hier gegeven antwoorden zie je dat duimendrukkers weer te pas en te onpas bezig zijn geweest.
Blijft een voortdurende bron van ergernis.
Mijn goede voornemen was om me er niet meer druk over te maken, maar je ziet ..... nu al niet meer gelukt.
Al die puntenjagers die nog steeds bezig zijn!
Moet je bij sommigen eens kijken naar het puntentotaal in vergelijking met het aantal gegeven antwoorden! En waardoor is het verschil te verklaren .....? Juist!
Belangrijkste punt voor de redactie: Het zelf krijgen van een punt voor het geven van een duim AFSCHAFFEN!!!

Een heel goed ergernisvrij nieuwjaar!!

Met vr.gr.

spooky01
door spooky01 - Jan 6, 2011 om 22:02
418 Antwoorden / 56 Vragen

@ edrick Ik heb geschreven dat ik zelf geen goede voornemens heb, maar dat is niet helemaal waar, ik heb mezelf wel voorgenomen om helemaal geen duimen meer uit te delen. Geen groene en geen rode, als ik zelf een vraag stel geef ik alleen het voor mij beste antwoord een goede beoordeling.