aj
door ajtr Sep 2, 2006 om 01:07
Voeding & gezondheid

Het nieuwe Paspoort& ID-bewijzen

Ja weer een nieuw iedee van een minister die niets anders heeft te doen.Eerst de euro (Grote flop) zorgstelsel ook zo'n grote dure blunder van onze overheid Ja en nu weer een nieuw paspoort en ID kaart regeling.Jeetje  je kunt het gewoon niet bij houden met al die veranderingen.Stel als je maar een oor hebt hoe moet je dan met 2 oren op een foto.Je draagd een hoofdoekje dat mag maar met een pet op mag weer niet!!!Ja bek dicht want anders word de foto afgekeurd.Hallo minister Atzo Nicolai kun je nog meer gekke dingen bedenken.Ja zo ook staan al onze gegevens er straks in: Geslacht-Nationaliteid je en je sofinummer notabene ook nog. Waar blijft onze privacy en wat doen ze met onze gegevens??Ja en wij stomme NEDERLANDERS lopen netjes in de pas mee....En wat zal er strak wel niet allemaal veranderen aan ons rijbewijs??Hallo nederlanders hoe denken jullie hierover ????Ja dit gaat ons weer een bonk geld kosten laten ze ons maar eens wat loonsverhoging geven doen ze tenmiste iets goeds.Ja tog ..of heb ik het mis.. hoor graag jullie mening.

300 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 2, 2006 om 07:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik dit stukje lees, dan moet mij van het hart dat óók jij een grote bijdrage levert aan de verandering van Nederland. Dit geldt dan alleen op het gebied van het taalgebruik. Een verkapte discriminatie-uiting een loonsverhoging die je alleen zou krijgen indien je ambtenaar bent en het gemis aan het besef dat slechts een sluitende registratie het kaf van het koren kan scheiden

ve
door verwijderd - Sep 2, 2006 om 09:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Andre van Duin heeft pas echt een probleem er zijn die altijd lachen, en niet anders kunnen.

Ik hou nu mijn snavel wel, want dit hoort op een forum

ve
door verwijderd - Sep 2, 2006 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

sinds vandaag mag er weer geleachen worden maar s.v.p. in het vervolg zoiets via het forum dat daar voor is.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2006 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

ajtr:

heeft u een specifieke vraag of bent u hier alleen om uw mening te verkondigen en die van de anderen te horen?

In het eerste geval: Wat is uw vraag, waar heeft u een probleem mee?

In het tweede (naar mijn mening het meest waarschijnlijke) geval: zou u deze vraag/opmerking niet beter naar het FORUM kunnen verplaatsen?

Linda

ve
door verwijderd - Sep 2, 2006 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vraag komt er op neer dat waarom mag iemand wel met een hoofdoekje om op de foto en deze gebruiken voor IDkaart en paspoort en een ander moet de mond stijf dicht houden en bijde oren moeten zichbaar zijn en lachen mag ook niet.Dit is toch vragen om moeilijkheden in de vorm van discriminatie.??  Als een foto aan een bepaalde afmeting moet voldoen oke maar wel gelijke monniken gelijke kappen.Ja en wat discriminatie betrefd wij mogen ook al geen negezoennen meer zeggen Jeetje zeg wat een giller. Trouwens ik zelf heb geen IDkaart of paspoort en schaf er ook geen een aan want met een geldig rijbewijs kan het ook.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 06:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een rijbewijs is geen geldig indentificatiebewijs, en waarom niet, omdat daar je Nationaliteit niet in staat.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 07:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het met ajtr eens dat wij gediscrimineerd, worden hoofddoekjes mogen wel (haar en oren niet zichtbaar) en onze oren (geen pet) moeten zichtbaar zijn. In het AD stond een foto van een moslim met een hoofddoekje nou dat is makkelijk uitwisselbaar met bijvoorbeeld een zus/nicht.

En deze groep (denk aan 9-11) is juist verantwoordelijk voor de invoering van deze nieuwe regel!

Ik vraag mij af of bijv. een Zeeuwse/Volendamse vrouw met kap en dergelijk wel op een pasfoto mag? Denk het niet.

@ Diick,

Een rijbewijs is wel degelijk een geldig identiteitsbewijs, maar niet in alle gevallen zie: http://www.nederlandveilig.nl/default.asp?id=291&template=content.htm&parent=235

Zou het rijbewijs niet opgewaardeerd kunnen worden naar een geldig reisdocument, met het toevoegen van nationaliteit en verblijfstatus?

Zal wel kunnen, maar dat scheelt een boel inkomsten.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, je hebt inderdaad gelijk.
Er had eigenlijk moeten staan:

Een rijbewijs is niet altijd een geldig indentificatiebewijs, en waarom niet, omdat daar je Nationaliteit niet in staat.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

--------Mijn vraag komt er op neer dat waarom mag iemand wel met een hoofdoekje om op de foto en deze gebruiken voor IDkaart en paspoort en een ander moet de mond stijf dicht houden en bijde oren moeten zichbaar zijn en lachen mag ook niet.---------

Degene met de hoofddoek moet ook de mond stijf dicht houden, en jij bent ook vrij een hoofdoek te dragen (mits vrouw) dus misschien moet je dat uit protest dan eens proberen ?! ;-)