pe
door peenbuiker Nov 19, 2004 om 15:26
Voeding & gezondheid

Hoge bloedruk

Hoi hier een oud middel ga veel appel stroop op je brood eten .

1597 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou peenbuiker, bedankt voor de tip,

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou zeker bedankt! kennissen van me lopen al maaaaaaanden pillen te eten en dieeten te volgen, zal 't ze doorgeven!groet joosjoos

ve
door verwijderd - Nov 19, 2004 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meer bewegen is ook goed voor je bloeddruk.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2005 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

APPELSTOOP?

Ik dacht dat Appelstroop goed was voor mensen die aan moeten sterken en bloedamoede hebben of zit ik er naast?

ve
door verwijderd - Jan 20, 2005 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

erg oud draadje

ve
door verwijderd - Jan 23, 2005 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, ik weet wel dat ik toen ik zwanger was en ijzertekort had, inderdaad 's morgens een bruine boterham met appelstroop moest nemen en inderdaad werd mijn ijzertekort daar minder van. Maar of dit ook helpt tegen hoge bloeddruk, daar heb ik nog nooit van gehoord. Minder zout eten helpt altijd en ook geen drop eten.(Ook geen zoete drop).

ve
door verwijderd - Jan 24, 2005 om 01:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Zeker een japans grapje voor hogebloeddruk appelstroop eten op je brood.

Appelstroop heb ik altijd gehoord dat het goed was voor bloedarmoede doordat er veel ijzer in zit.

Als dat waar is dan hebben we een eenvoudig middel gevonden tegen hogebloeddruk was het maar waar dan konden veel mensen daar mee beginnen.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2005 om 08:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoge bloeddruk en bloedarmoede zijn twee verschillende dingen hoor...........worden hier doorelkaar gehaald.