ar
door arend03 Oct 30, 2008 om 16:35
Voeding & gezondheid

Ijskoffie

wie weet waar ik ijskoffie kan kopen, is in de supermarkt nergens te
krijgen, ik bedoel poeder in een zak zoiets als benco voor
cchocolademelk, heb het in duitsland gekocht merk sako maar kan het
hier nergens vinden, ook bij de makro niet verkrijgbaar.

20822 16 Rapporteer

astoria
door astoria - Oct 30, 2008 om 16:48
362 Antwoorden / 55 Vragen

Bij de Jumbo kun je ook pakken ice cafe kopen. ... Hierbij nog wat ijskoffie recepten. Want ijskoffie kun je op meerdere manieren maken: fred

kiran
door kiran - Oct 30, 2008 om 17:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@arend03

http://www.koffiedrinken.nl/ijskoffie_tiktak.htm

Misschien kan je wel wat met bovenstaande link

m.vr.gr. kiran

aurora1
door aurora1 - Oct 31, 2008 om 00:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ijskoffie is meestel in de zomer gemakkelijker te verkrijgen. Misschien even kijken bij Aldi of Lidl?

vr.gr.

wolfenjong
door wolfenjong - Oct 31, 2008 om 13:27
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Als u iemand kent die een kaart van de Sligro groothandel heeft kunt u daar terecht voor u ijskoffie.

succes er mee.

gr
door grandma - Oct 31, 2008 om 13:42
14 Antwoorden / 2 Vragen

In de Griekse winkel verkopen ze wel de Griekse ijskoffie zogeheten Frappez.

Anders is het ook verkrijgbaar bij de groothandel GEPU maar daar dient U een pasje voor te hebben.

Sucses

bl
door blackstone - Oct 31, 2008 om 13:54
27 Antwoorden / 6 Vragen

Bij de Aldi en de Lidl hebben ze wel kan en klare bekers Duitse ijskoffie, alleen even laten koelen en klaar is Kees.

ar
door arend03 - Oct 31, 2008 om 16:07
3 Antwoorden / 32 Vragen

wolfenjong, bij de sligro is het dan idd in poedervorm en niet kant en klaar in een pak?

verder iedereen bedankt voor de reacties.

lo
door looisje - Oct 31, 2008 om 18:08
6 Antwoorden / 1 Vragen
lo
door looisje - Oct 31, 2008 om 18:11
6 Antwoorden / 1 Vragen

Goeie vraag, wij zijn al jaren op zoek naar deze poeder, als je geen pasje van een of andere groothandel hebt is het niet te krijgen. 2 jaar geleden op een festival een zak los kunnen peuteren bij een cateraar en daar heel zuinig mee gedaan. Volgens mij loopt Nederland een beetje achter op ijskoffie gebied!
Succes ermee

kl
door klazinga - Oct 31, 2008 om 22:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom ijskoffie KOPEN? Je kunt het zelf maken en dat is vast goedkoper. Het recept: Koop een potje Nescafé Espresso; dat is heel fijn gemalen. Doe dit in een shaker; koud water erbij, eventueel ook nog suiker en koffiemelk (naar believen), ijsklontjes erbij en dan flink schudden tot het een beetje gaat schuimen. Overgieten in een glas, rietje erin en klaar is de FRAPPÉ ! Dit recept heb ik van een Griekse vriend en we maken dit altijd zelf.

ni
door niets - Nov 3, 2008 om 10:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

bij Bas van der Heijden verkopen ze pakken ijskoffie,iet van 1,20 voor literpak, mijn zoon vindt t lekker

cr
door crace - Nov 4, 2008 om 21:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Ben een beetje laat met mijn antwoord,ijskoffie kun je zelf heel een voudig maken je neemt hiervoor oploskoffie suiker en volle melk(uit de koekast) je doet dat in een beker met deksel ff flink schudden en je ijskoffie is klaar,je kunt het zelfs maken van warme koffie uit de automaat,maar dan moet je er ijsblokjes goed doorheen schudden.Ik doe het namelijk zelf met oploskoffie en drik het 2x daags net zo lekker als in Griekenland waar ik er voor het eerst gedronken heb ik hoor wel wat je ervan vindt!

orgelmuts
door orgelmuts - Nov 9, 2008 om 20:49
632 Antwoorden / 58 Vragen

Ik heb bij Xenos ook wel eens van die zakjes poeder gezien om ijskoffie te maken, gewoon met melk.

Groetjes, Wilma.

ah
door ah kenner - May 8, 2010 om 19:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo consument,

Albert Heijn zal binnen een aantal weken in de middelgrote tot grote filialen weer poeder voor ijskoffie gaan verkopen in het koffieschap. Afgelopen jaren zijn er bijvoorbeeld al ice koffie voor koffiepadapparaat en de vernieuwde Dulco Gusto ontwikkelld. Ook Nescafe heeft iedere zomer een poedervorm in staafjes voor ijskoffie. Houdt vooral het schap bij Albert Heijn even in de gaten en je zal verrast worden!

gompy2
door gompy2 - May 8, 2010 om 20:43
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ah kenner schreef op zaterdag 8 mei 2010, 19:55]Hallo consument,

Albert Heijn zal binnen een aantal weken in de middelgrote tot grote filialen weer poeder voor ijskoffie gaan verkopen in het koffieschap. Afgelopen jaren zijn er bijvoorbeeld al ice koffie voor koffiepadapparaat en de vernieuwde Dulco Gusto ontwikkelld. Ook Nescafe heeft iedere zomer een poedervorm in staafjes voor ijskoffie. Houdt vooral het schap bij Albert Heijn even in de gaten en je zal verrast worden!

Blijf je nou aan de gang met je AH spam?
Dit is nu al het 4e bericht wat je opdiept van jaren geleden om voor je baas te spammen...

vladja
door vladja - May 8, 2010 om 20:48
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Vraag van:
Datum: donderdag 30 okt 2008, 16:35

Wat een snelle klantenservice.

Hier zal Appie Happie blij mee zijn, dat ze neergezet worden met een klantenservice, die er twee jaar over doet.

Vladja