Interpolis uitvaart downsyndroomkind (erg glashelder)
hallo,
vandaag interpolis gebeld ivm afwijzing uitvaart verzekering van ons zoontje met downsyndroom. hun uitleg was omdat downsyndroom er is in ernstige maten en wat mindere maten en het dus werd afgekeurd. ze gingen zelfs niet eens navraag doen hoe het onze zoon medische is vergaan tot nu toe! onze zoon is namelijk zo gezond als een vis.ze zeggendus gewoon downsyndroom? dat verzekeren we niet.
,aar dan vindik het wel vreemd dat we alles wat we bezitten allemaal wel daar verzekerd kan worden. dus stel dat onze zoon iets heeft stuk gemaakt ik het gewoon vergoed krijgt,moeten ze dan niet wetenof het een zoon met of zonder downsyndroom is geweest?want we hebben meer schade die hij heeft gemaakt dan dat de kans op overlijden tig keer kleiner is want zijn levens verwachting is gewoon zo,n 50/60 jaar.
maarja het is mij wel GLASHELDER geworden. voortaan ga ik iedere schade melden en geld innen ipv dat ik het zelf ga betalen. want zo zijn we dan ook.
http://www.downsyndroom.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=292 of wel kunt u zo aanklikken. Welk een GLASHELDER gedoe. Maar er zijn meer voorbeelden m.b.t. het glashelder gedrag om ieder risico te vermijden bij Interp[olis. U kunt een klacht indienen bij http://www.kifid.nl
maar wel eerst nadat u een onbevredigend antwoord heeft gekregen op een klacht ingediend bij Interpolis. Het kan eventueel ook nog zo zijn dat u bij de Rabo geschillencie eerst aan de bel kunt trekken omdat Interpolis een Rabobedrijf is. Men moet u overigens op de hoogte stellen van de geschillenregeling.
beide bedankt voor de snelle reactie!!
wijhebben idd alles via de rabobank en hun zijn al jaren op de hoogte van ons hele hebben en houwen. hunstelde destijds ook voor om de uitvaart ook bij hun te doen zodat we alles onder 1 dak hadden.maar omdat wij voor de uitvaart elders nog jaren aanvast zaten liep deze 1december af en zu er gelijk via hun(interpolis dus) ingaan maar dit werd pas na 2 dagen gemeld(denk vergeten of te druk). de onze zijn dus wel goed gekeurt alleen onze zoon niet. we laten hun dit schrijven zeker weten,zeker nu ik lees dat inter polis en de rabo erg kloos zijn.
nogmaals bedankt! en meerdere klachten/antwoorden zijn zeker welkom!
ik heb net m,n vriend gebeld. hij kon me vertellen dat onze tussen persoon morgen terug belt hier over,ze is het dus aan het uitzoeken. door o.a uw reactie weten wij nu ook beter wat te zeggen omdat wij geen iedee hadden dat deze ergkloos waren (interpolis en de rabobank)hun wisten dus dat onze zoon downsyndroom heeft en toch lieten hun ons hun verzekering nemen. en als ze onze zoon nog geen uitvaart verzekering kunnen bieden dan moeten ze maar zorgen dat we bij de vorige terug kunnen want daar zijn alleen een keer de medische gegevens opgevraagd en dat vond ik geen probleem want heb niets te vrezen of verzwegen en kosten ons niets extra.
Hoe asosiaal het ook is dat ze je zoon weigeren, je kunt ze Nooit dwingen, ze zijn niet verplicht iemand hiervoor te verzekeren.
Ze kunnen je om allerlei reden weigeren.
Zijn helaas meer mensen met dit soort probleem;
--Ik kan niet verzekerd worden
mijn ex heeft mijn polis opgezegd en vlak na de scheiding kreeg ik non hodgekin ik ben daar nu 2 jaar vanaf maar kan nog steeds geen uitvaartverzekering krijgen doordat ik ziek ben geweest.-- www.uitvaart.nl . . . . . Juridisch advies
Daar kan kifid ook niet aan veranderen....
Succes,
oke,dat ze kunnen weigeren...
maar als ik nu hoor dat interpolis en de rabo zo nauw met elkaar werken dan had rabobank ons nooit interpolis aan moeten bieden,want onze zoon had gewoon een uitvaart verzekering.
we betaalde daar al 8 jaar aan en nu pats,boem alles weg. zelf voor op vakantie heeft interpolis voor ons een doorlopende verzekering in hun pakket,dus als ze zo bang zijn voor evt uitbetalingen omdat onze zoon ds heeft waarom dan wel een vakantie verzekering. zelfs bij mensiz en oz doen ze niet moeilijk,daar hadden ze destijds besloten om iedereen gelijk te stellen. daarmee lopen de kosten juist op. heb al 8 jaar luiers,pufjes,operaties etc vergoed gehad nou dan doen ze moeilijk om ooit 7500€ uit te moeten betalen. belachelijk gewoon. betaal genoeg premie's aan hun en om een belachelijke reden ook nog eens.
--dan had rabobank ons nooit interpolis aan moeten bieden --
Vindt het sowieso raar dat Rabo je iets anders aanbied als je iets bij Hun hebt lopen, wellicht wilden ze op slinkse wijze van je af....... ?
RABO verkoopt vrijwel uitsluitend Interpolis produkten (of Achmea waar Interpolis zelf deel van uitmaakt). Hoe vervelend ook voor dit soort van verzekering bestaat er geen acceptatieplicht in Nederland.
U kunt zelf geld sparen op een renterekening en bent daarmee veel goedkoper uit dan wanneer u een uitvaartverzekering sluit.
Elke schade melden zal op enig moment tot gevolg hebben dat door Interpolis de verzekering eenzijdig wordt opgezegd. Het is maar dat u het weet.
wij hadden eerst bij een andere maatschappij een uitvaart. maar omdat wij met onze hypotheek over gingen na de rabo is het voor hun makkelijker alles onder 1 dak,vandaar dat wij ermee instemde. je gaat er dan vanuit dat ze weten wat wel/niet kan. alles was goed tot nu de uitvaart.
wat betreft de schade,tot nu toe betaalde we veel zelf wat onze zoon stuk maakte om idd niet uit de verzekering gehaald te worden (omdat vele zomaar iets op geven worden de eerlijke geboet). maar als ik dan hoor dat de uitvaart niet kan.. (hun regels,oke)dan nu ook gewoon alles opgeven doe ik niets verkeerds aan alles is aan toonbaar.
bedankt voor de reactie's. vandaag krijgen we een belletje ik hou jullie op de hoogte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer