we
door werf Feb 26, 2015 om 11:28
Voeding & gezondheid

JUMBO KOFFIECAPSULES

zijn er reeds vragen gesteld m.b.t. het blokkeren van een Nespresso koffieapparaat door het gebruik van jumbo koffiecapsules. Mijn gloednieuwe apparaat is namelijk niet meer te openen nadat ik er een jumbo capsule in heb gedaan. Deze klacht is reeds gedeponeerd bij de jumbo klachtenservice.

19412 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ph
door philip36 - Feb 26, 2015 om 11:51
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Om de schuld maar meteen bij de Jumbo koffiecapsules te leggen is wel wat overdreven.
Kan het niet gewoon aan het apparaat liggen?
Klacht beter te melden bij de verkoper van de Nespresso.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 13:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lees klik hier eens door, ook wat er gezegd wordt over vervallen garantie.
Neem ook de gebruiksaanwijzing door om te zien of daarmee een oplossing gevonden kan worden.
En zoals al is gezegd, ermee terug naar de verkoper gaan want het hoeft niet aan die capsules te liggen. Maak wel duidelijke afspraken op papier over onderzoekskosten e.d.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 26, 2015 om 21:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

@philip36. Apparaat van Nespresso is echt niet in staat te zien of er een Jumbo danwel originele cup wordt gebruikt. Feit is dat dit dus aan de cup ligt en het gebruikte materiaal ervan. In het begin liepen Ah cups ook vast maar dat gaat nu wel oké.
Geloof me, stop er een originele in en apparaat functioneert gewoon.
Diewilik

ph
door philip36 - Feb 26, 2015 om 23:10
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

@diewilik

Het zal eerder zijn dat het betreffende nespresso apparaat (merk) niet zo goed overweg kan met de Jumbo cups.
Durf niet te schatten hoeveel Jumbo koffiecups er verkocht worden.

costnix
door costnix - Feb 26, 2015 om 23:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

De fabrikant van de Nespresso heeft het mesje, dat eerst van metaal was vervangen door eentje van plastic in een pging om de concurrentie een hak te zetten.

19
door 1953 - Feb 27, 2015 om 03:43
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U moet bij de verkopende partij zijn voor uw garantieclaim!

Deze blokkering zou door ieder ander merkcapsule kunnen gebeurd zijn.

19
door 1953 - Feb 27, 2015 om 03:44
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=costnix schreef op donderdag 26 feb 2015, 23:50]De fabrikant van de Nespresso heeft het mesje, dat eerst van metaal was vervangen door eentje van plastic in een pging om de concurrentie een hak te zetten.

Zou eerder denken aan een keramisch mesje.

wimmi20
door wimmi20 - Feb 27, 2015 om 12:17
2154 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ik ken dat probleem.
De oorzaak is waarschijnlijk dat u de capsule niet gelijk na gebruik hebt verwijderd.
Waarschijnlijk pas de volgende dag geprobeerd.
Wat is het geval ? de koffie restjes zijn opgedroogd en houden de capsule 'vastgelijmd'
Probeer het volgende : zet nogmaals een kop met-- uiteraard-- deze capsule.
De warme vochtige damp maakt mogelijk de capsule weer los.
Misschien een paar keer herhalen.
Komt u nog even vertellen of dit werkte ?

zo
door zomerschool - Feb 27, 2015 om 12:19
4 Antwoorden / 0 Vragen
0


m.i. ligt het aan het apparaat. Voor gratis onderzoek ga naar een Repair Café, zie repaircafe.nl

we
door werf - Feb 27, 2015 om 15:00
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste reageerders het Nespresso apparaat is weer te openen m.a.w. de blokkering is opgeheven !.Wat nu de oorzaak is geweest zal dus voorlopig nog wel de vraag blijven.

gerbera
door gerbera - Feb 27, 2015 om 23:02
7459 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=werf schreef op vrijdag 27 feb 2015, 15:00]Beste reageerders het Nespresso apparaat is weer te openen m.a.w. de blokkering is opgeheven !.Wat nu de oorzaak is geweest zal dus voorlopig nog wel de vraag blijven. De afstandsbediening van Jumbo ? (grapje) Prettig te horen dat u weer aan de koffie kunt. Misschien krijgt u n.a.v. de klacht nog een doos cups van Jumbo als goedmakertje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer