li
door lijzengakok Mar 2, 2005 om 14:11
Voeding & gezondheid

Lawaai-doof

Mijn man is, wsch door een val op zijn hoofd, lawaai-doof. In het ziekenhuis kunnen ze dit niet bevestigen. Maar in druk gezeldschap of vergaderingen kan mijn man het gesprek niet volgen. bestaan hier gehoorapparaten voor?

359 4 Rapporteer

st
door stiertje_1 - Mar 2, 2005 om 21:58
38 Antwoorden / 9 Vragen

Mijn man is ook lawaai-doof. Hij hoort dus vanaf een bepaalde frequentie niets meer. Dat is te meten met een gehoortest. Heeft uw man die gehad? Zo ja, als er niets uit die test is gekomen ben ik bang dat u verder op zoek moet omdat er dan misschien wel iets anders aan ten grondslag ligt. Veel succes en sterkte!

li
door lijzengakok - Mar 3, 2005 om 10:06
2 Antwoorden / 16 Vragen

Mijn heeft 2x een gehoortest gehad waar niets uit is gekomen. Daarom weet ik niet goed waar ik moet zoeken

st
door stiertje_1 - Mar 3, 2005 om 19:51
38 Antwoorden / 9 Vragen

Waarschijnlijk door een val schrijf je, misschien is het een idee om de neuroloog eens te laten kijken? Misschien is er wel een andere beschadiging. Succes.

fm
door fman - Apr 10, 2005 om 19:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

er zijn wel digitale gehoorapparaten voor deze toon uitval. Bij schoonhoven heeft mijn vader deze net ontvangen . kosten ca 1500 per stuk een deel vergoed via het ziekenfonds. er ging wel een onderzoek bij de kno aan vooraf