fi
door fireblade Mar 25, 2005 om 16:06
Voeding & gezondheid

Lekkende colaflessen

Wat mij de afgelopen tijd opvalt, is dat de flessen Pepsi Max regelmatig lekken aan de bodemzijde. Zijn er meer Pepsi Max verslaafden die dit is opgevallen of hebben meegemaakt?

604 5 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Mar 29, 2005 om 14:17
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Fireblade,

U kunt de klacht kenbaar maken bij Vrumona, dat onder licentie (o.a.) Pepsi produceert:

Consumenten Service:
Antwoordnummer 2210
3970 WD  BUNNIK
0900 8786662 (lokaal tarief)

Vriendelijke groeten,

Brynnar

pe
door pemajo - Apr 16, 2005 om 23:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik drink zelf geen pepsi maar het is het geval als de flessen een aantal keer zijn hergebruikt de bodem onder broos wordt

dus heb ik een tip als je de flessen haalt in de winkel kijk aan de onder kant van de fles als die heel erg broos is of er lichte scheuren in zitten kun je beter een andere pakken

of die lek daar van komt weet ik niet maar daar gaat de koolzuur wel van de fles af

an
door angie23 - May 8, 2006 om 15:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Normale pepsi het zelfde geval.

Heb vrunoma een mail gestuurd, via de pepsi site en heb een leuke vergoeding gehad.

tonnieboy
door tonnieboy - May 9, 2006 om 01:37
1094 Antwoorden / 2 Vragen

Jakkie ik krijg het absoluut niet weg die Pepsi Max of niet. Oorzaak is slijtage van PET flessen.

rv
door rvvdms - Oct 4, 2006 om 14:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja al langere tijd. Heb verleden jaar al eens naar Vrunoma gebeld daar ik ook al eens ontploffende heb gehad. Maar werd van het kastje naar de muur gestuurd!