door wimmers Dec 13, 2013 om 12:56
Voeding & gezondheid

Malibu black

Goedemiddag
Heeft iemand enig idee waar ik Malibu black kan kopen?
Het is een Malibu met een hoger alcohol percentage.
Alvast bedankt.
Christel

3620 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2013 om 14:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wimmers,

Ben het hier nog niet tegengekomen.
Vraag eens bij GAll & Gall.
Kijk eens hier.

Met vr.gr.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 13, 2013 om 21:46
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Wimmers,

De link van Edrick3

Vr. gr. sjoppie.

hutch
door hutch - Dec 13, 2013 om 22:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Malibu Black?

U durft!
Bent u niet bang dat u ruzie krijgt met de VN en dan met name met ene
Verene Shepherd?

tontoos
door tontoos - Dec 14, 2013 om 07:34
32 Antwoorden / 14 Vragen

Als je dicht bij de Duitse grens woont kijk daar eens, is nog goedkoper ook, daar maken
ze ook geen belachelijke probleem van het woord black.

wi
door wimmers - Dec 14, 2013 om 09:33
47 Antwoorden / 8 Vragen

Goedemorgen allemaal
Allereerst bedankt voor de reacties,ik ben een paar weken terug in Kleve geweest en daar verkochten ze het niet.
Ook neeft een collega van mij gekeken in Dusseldorf en ook daar verkochten ze het niet.
De website die Sjoppie opperde levert alleen in Duitsland en Oostenrijk.
En op het commentaar van Hutch ja laten we weer een oeverloze discussie gaan houden over black,het lijkt mij dat er genoeg is geouwehoerd over zwarte piet.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Gr Christel

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 14, 2013 om 17:56
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=hutch schreef op vrijdag 13 dec 2013, 22:30]Malibu Black?

U durft!
Bent u niet bang dat u ruzie krijgt met de VN en dan met name met ene
Verene Shepherd?
Hahahaha, ow wacht, jouw reactie grappig vinden is anno 2013 ook al verboTen.. :-(.

smurf1962
door smurf1962 - Dec 14, 2013 om 18:43
43 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Wimmers,

Neem eens contact op met de klantenservice van Pernod Ricard Nederland.
Dit is de distributeur van Malibu Black in Nederland.

Veel succes.

in
door inflator - Mar 23, 2014 om 12:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

black Malibu is te koop als je door de douane heen bent op schiphol.je kan het dan bestellen en na je reis ophalen.ik heb weer twee flessen van Aruba meegenomen heerlijk.

wi
door wimmers - Mar 23, 2014 om 17:43
47 Antwoorden / 8 Vragen

Goedemiddag

Inflator ik heb malibu black gekocht via een duitse winkel die ook verstuurd naar Nederland ik heb de link van Edrick3 gebruikt en ik dacht ik ga gewoon mailen.
In mijn beste duits een email geschreven en de aardige meneer van het Banneke vond het geen probleem om de flessen malibu op te sturen.
Ik heb gelijk een voorraadje gekocht.
Nogmaals bedankt iedereen en vooral Edrick3.

Groetjes
Christel