Michael kors tas
ik kocht een michael kors tas op 13-07-2012 in Maasmechelen village (belgie)
Na 4 weken was de hengel van de tas kapot, (het leer liet los) ik ben toen terug gegaan naar de winkel heb mijn tas daar moeten laten dit duurde 3 weken voordat ik uiteindelijk bericht kreeg dat ik een nieuwe tas kreeg zelfde model wel.
Toen ik het nieuwe model mee naar huis nam en ik deze gebruikte was deze ook al naar 2 weken stuk precies het zelfde probleem.
Uiterraad ben ik terug gegaan naar de winkel , met de zelfde procedure dat ik mijn tas daar moest laten en ik bericht zou krijgen als er iets bekend is.
Vandaag heb ik gebeld hoe het zat met mijn tas , het antwoord was het zelfde als bij de 1e keer. ik kreeg weer een nieuwe wel het zelfde model.
Ik vroeg wat ik hier mee moet.
Want gegarandeerd dat als ik de zelfde tas opnieuw gebruik weer deze zelfde problemen toont.
antwoord hierop was precies zelfde procedure volgen.
ik ben niet van plan om ieder keer op en neer te gaan rijden omdat michael kors zijn producten niet goed zijn.
ik vroeg hiernaa of het niet mogelijk is dat ik een ander model kon uitkiezen, hierop was het antwoord nee!
Mijn geld terug krijg ik ook niet, laat spreken een waardebon !
Hierbij vraag ik jullie wat ik hiermee moet en kan uiteraard, want langszaam vind ik het wel genoeg geweest.
*dit lijkt een beetje op de miskoop van het jaar
*ik voorzie dat je je er maar bij neer moet leggen en bij die verkoper in elk geval niks meer moet kopen
Ik neem aan dat u bedoeld dat het stiksel los laat van de hendel. Normaliter draag ik geen handtasjes maar ik weet wel als die boodschappentas van ons moeder daarvan die hendels de stiksels los lieten bracht ze die naar de schoenmaker en kon ze daar op wachten.
Zuinigheid! Goedkoop is (weer eens) duurkoop!
Michael Kors is weer eens een hype, kost een geld en de kwaliteit laat weer te wensen over.
Is het wel een originele Michael Kors tas? Niet van doen met een nepperd?
Wat heeft het al aan brandstofkosten gekost deze tassen?
Als je op naam koopt,koop je op naam. Kenners en je directe omgeving ziet meteen het merk en exclusiviteit die je koopt. Dat het verder een heel duur tasje is met simpele gebreken maakt niet uit.De gehele keten heeft fors winst gemaakt en eigenlijk is de sfeer zodanig dat je niet klaagt als consument. Je koopt opnieuw een ander tasje opdat je het kunt veroorloven.
Er is weinig tot niets te doen tegen deze gecreerde schijnwerkelijkheid anders dan klagers sterkte te wensen. Loop ook door diverse winkelstraten en zie allerlei bizarre beelden. En ik kan het verschil niet zien. En niemand ziet het. Echter de perceptie is gecreerd.
1 voorbeeld hoe erg commercie mensen heeft gemaakt. De vrouw van de lokale burgermeester kan onmogelijk boodschappen doen bij Lidl/Aldi .Dezelfde kwaliteit echter goedkoper. Sterker nog doet ze het wel dan hoongedrag. En als het publieke figuur zelf eens moet winkelen gaat het altijd en overal naar de AH.
De duursrte en meest ongezondste. Bizar en debiel en toch willen heel veel mensen erbij horen via de boodschappen bij de AH.
[quote=sweeterlake schreef op maandag 19 nov 2012, 01:51]Zuinigheid! Goedkoop is (weer eens) duurkoop!
Michael Kors is weer eens een hype, kost een geld en de kwaliteit laat weer te wensen over.
Is het wel een originele Michael Kors tas? Niet van doen met een nepperd?
Wat heeft het al aan brandstofkosten gekost deze tassen?
Is dit de vraag? waarom al deze vragen als ze geen moer helpen bij het oplossen?
Geef bij het inleveren van je tas direct aan dat dit de laatste keer was en indien het weer voorkomt je het geld terug wil. Stel ze eventueel hiervan met een aangetekende brief op de hoogte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer