ma
door marmaik Oct 15, 2007 om 14:50
Voeding & gezondheid

Nieuwe chocopads voor senseo

Heb afgelopen week de nieuwe pads gekocht voor de senseo om chocomelk te maken.Heerlijke chocomelk maar toen ik het starterspakje kocht keek ik op de voorkant en ik zag een padhouder een pad en een mooie chocomelkmok.Doe ik de verpakking open zit er alleen maar een padhouder in en 4 pads, voelde me misleid heb een mail gestuurd , krijg je als antwoord van ze dat ze het doorgeven aan de marketingafdeling, haalt mijn gevoel toch echt niet weg!!Oh ja en ze konden meer niet voor me doen.

Belachelijk,ze moeten gewoon zorgen dat het goed is,

1476 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 15, 2007 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op iedere verpakking staat toch geschreven van ingredienten/ofwel inhoud. Wat stond daar dan bij?

Ik zie ook weleens op een verpakking een bed staan met een hoeslaken, maar dan zit er in dat pakje toch echt alleen maar een hoeslaken, want dat staat erop geschreven. En als u die plaatjes ziet van een auto met een mooie vrouw, dan krijgt u of die vrouw, haha of die auto, maar ik denk het laatste. Ik bedoel maar. .......>>>

ve
door verwijderd - Oct 15, 2007 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ik vandaag op de Vara-site bij de rubriek Vraag & Beantwoord, zie ik een onderwerp (nieuwe chocopads voor senseo) wat niet bij Vraag & Antwoord thuishoort maar op het forum. Voel me toch niet misleid !!

Bassie

ve
door verwijderd - Oct 15, 2007 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

-Belachelijk,ze moeten gewoon zorgen dat het goed is-

Belachelijk dat je niet leest wat de inhoud van de verpakking is voor je iets koopt........

ve
door verwijderd - Oct 15, 2007 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb afgelopen week de zonnebrandcreme gekocht voor de vakantie om lekker bruin te worden. Heerlijke zonnebrandcreme maar toen ik het flesje kocht keek ik op de voorkant en ik zag een mooie zongebrande vrouw in bikini. Doe ik de verpakking open zit er alleen maar creme in, voelde me misleid heb een mail gestuurd , krijg je als antwoord van ze dat ze het doorgeven aan de marketingafdeling, haalt mijn gevoel toch echt niet weg!!Oh ja en ze konden meer niet voor me doen.

Belachelijk,ze moeten gewoon zorgen dat het goed is,

ve
door verwijderd - Oct 15, 2007 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

weet je wat pas  écht een ergernis is over de chocomelcups en houder?

Hij past niet op alle apparaten. heb ik vorig jaar een nieuw senseoapparaat gekocht (next generation) maken ze hotcocolade cups, prima tot dusver..

Alleen; de cuphouder uis alleen geschikt voor de oudere typen senseo en neit voor de type 4 (zoals de next generation wordt aangeduid).

Heb hierover een vraag/klacht gestuurd naar senseo en krijg daarop het volgende antwoord:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw email van 14 oktober over Chocomel Hot.

Wij begrijpen uw reactie. Helaas is nog niet bekend wanneer de cuphouder voor Senseo type 4 te koop is.

Met vriendelijke groet,
Friesland Foods ConsumentenService

Kijk dát is pas ergerlijk, als een fabrikant de spullen neit meteen aanpast voor de nieuwere types...

ve
door verwijderd - Nov 1, 2007 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet je wat nu het meest irritante aan de chocomelcups is.Dat de helft erin blijft zitten,dus moet je gaan pielen met een mesje om de rest eruit te krijgen.Ook gebeurd het dat de gaatjes niet goed zijn waardoor je eerst water krijgt en dan de chocomel.De cup klik ik zoals beschreven vast dus daar ligt het niet aan.Ik vind het een hoop geklieder en ik maak de chocomel maar op de oudewetse manier.Vraag me af of er nog meer mensen zijn die dit zo hebben ondervonden.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2007 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik vond de verpaking niet  misleiden alleen jammer dat je nergens meer de cups kan krijgen ze kunnen de vraag naar de cups niet aan schijnbaar, heb ook een mail naar chocomel.nl gestuurd alleen moet ik daar nog iets van horen

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik vind het verbazzingwekkend dat er mensen zijn die de choco drank van senseo lekker vinden. Ook mij is het niet gelukt om zonder te kliederen choco in mijn beker te krijgen. Er blijft inderdaad van alles achter in de cup en zelfs als je deze losmaakt de inhoud in een beker doet en heet water toevoegd blijft de smaak uit. Douwe Egberts schijnt dit niet met me eens te zien en reageren met een "jammer dan!"

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tinkernel.

Chocomel die wij  kennen is op basis van melk, en deze variant van senseo en nutricia op basis van water en dat is voor de meeste mensen een afgang wat smaak betreft en waarschijnlijk terrecht.

Ik ben alergisch voor melk en vind met name die van chocomel.nl  heerlijk.

hans

ve
door verwijderd - May 30, 2009 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, dat zijn de lokkertjes waar je voor op je hoede moet zijn.

ve
door verwijderd - May 30, 2009 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat wilde je dan nog meer hebben? Een vrouw in een bikini?

ve
door verwijderd - May 30, 2009 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmmmm....interessante bijdrage....

leg mij even uit wat de toegevoegde waarde is. Oud topic, nutteloos product.

ve
door verwijderd - May 30, 2009 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vera haalt graag oude topics naar voren (zelfs van 4 jaar geleden).

Vera, hier doe je echt niemand een plezier mee!!!!!! Bovendien zijn het vaak reakties zonder enige toegevoegde waarde!

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

joachim schreef op maandag 26 nov 2007, 18:14: ik vond de verpaking niet  misleiden alleen jammer dat je nergens meer de cups kan krijgen ze kunnen de vraag naar de cups niet aan schijnbaar, heb ook een mail naar chocomel.nl gestuurd alleen moet ik daar nog iets van horen

Joachim,

De cups zijn volop te verkijgen bij Albert Heijn in het koffieschap. Daarnaast moet je je mail richten aan de firma frieslandfoods. Deze farbrikant levert de pads.

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

ah kenner

Je reageert op een bericht van maandag 26 nov 2007, zou dat enig nut hebben dacht je?

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Datum: maandag 15 okt 2007, 14:50

Dat was een lange winterslaap!!!

ReadAC.