anton144
door anton144 Nov 3, 2008 om 14:03
Voeding & gezondheid

NOOD-Oproep

Wie kent dit verschijnsel en of gevoel.......

Als gevolg van 2x over de kop geslagen met fiets door een overstekende hond, met hoofd tegen voorruit bij auto-ongeval(wiplash), kofferdeksel op achterhoofd gekregen(Hersenschudding), hoofd gestoten tegen dakbalk, gevallen van kruk met hoofd op de grond. En nu, de laatste tijd, constant hoofdpijn en het gevoel hebben van ............ Draaiende kogel in hoofd - Mierennest in hoofd - Mes-, naald-, en/of speldenprikken in linkergedeelte van lichaam - of hoofd in brand staat. Kan niet meer tegen de zon want dan staat m'n hoofd in brand. Dus m.a.w. Contant pijn, kan niet meer genieten, lachen en zelfs niet huilen.

Is er iemand die dit kent of meegemaakt heeft. Vertel mij dan a.u.b. wat de oplossing zou kunnen zijn of wat ik zou moeten doen.

Ik heb dit al enkele jaren, in div. ziekenhuizen geweest en niemand die wat kan vinden of mij kan helpen of er een oplossing voor heeft. Zijn ook al scans gemaakt, maar niets op te zien.

Kom ik bij mijn huisarts dan zegt hij "Oude klachten, niets aan te doen. Je kunt naartoegaan waar je wilt, maar ze zullen je niet kunnen helpen".

Is er iemand die dit herkend, laat het me weten a.u.b. Ik ben ten einderaad.

985 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zou met een neuroloog kunnen overleggen of u baat zou kunnen hebben bij het antidepressivum Tryptizol of het middel Tegretol.

Beide middelen kunnen zenuwpijnen beïnvloeden.
Tryptizol werkt b.v. bij fantoompijn
Tegretol bij aangezichtspijn.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste tdehond,

Dank voor snelle reactie, maar het gaat niet om aangezichts of fantoompijn. het gaat hier om HOOFDPIJN met bijkomende gevoelspijnen zoals omschreven.

Het gaat nl.om mijn vrouw die nu leeft en zich gedraagt als iemand van 80 en ze is pas 60.

Geen neuroloog die hier antwoord op heeft.

Daar om ben ik op zoek naar mensen die dit herkennen.

Maar......ik zal het eens navragen.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Hoewel alternatieve geneeskunde (deels terecht) nogal negatieve publiciteit heeft gekregen kan het wel een idee zijn om het eens in die richting te zoeken.
Denk bijvoorbeeld aan acupuntuur.

Minder "alternatief" is haptonomie dat ook door verschillende fysiotherapeuten wordt beoefend.

Succes, AF

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben geen neuroloog maar weet dat genoemde middelen werkzaam zijn bij pijnen die veroorzaakt worden door prikkeling van zenuwen. De beschrijving van een aantal pijnen als mes, naald e.d. lijken op prikkeling van zenuwen. Vandaar mijn tip om hierover overleg te plegen met een neuroloog.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zou eens kunnen informeren bij een gespecialiseerde pijnpoli. Ik weet niet of er meer zijn, maar ik dacht dat in Leiden in ieder geval een pijnpoli is. Die specialiseren zich in dit soort klachten.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste tdehond,

Dank voor reactie, Maar......zoals al gezegd heb, ik zal het eens navragen.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste pbarentsen,

Dank voor uw reactie.

Heb dat inmiddels ook algeregeld met Dekkerswald in Nijmegen(UMC Radbout), maar moest hiervoor een verwijskaart van de huisarts hebben. Antwoord van hem,"die zullen er ook niets aan kunnen doen, ze kunnen het toch niet vinden". Dus ik wacht nog op antwoord van die poli.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

op 4 juli heb je deze vraag ook al gesteld. Toen kon je niet in de zon zitten, dan gaat het over jezelf en nu ineens over je vrouw?

Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt....

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry 610sqn,

Het ging toen ook om mijn vrouw, maar heb alleen de klacht genoemd.

Sorry dat je het niet begrijpt.

Heb toen te weinig reactie gehad, maar het verslecherd op dit moment

vandaar ne een noodkreed

maar geloof kan ik je niet geven, daar voor moet je naar een kerk gaan

SORRY

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soory, ik kan lezen! Je hebt het constant over jezelf en dan ineens hebben de klachten betrekking op je vrouw? Volgens mij heb je inderdaad al te lang in de zon gezeten. En dat voor iemand die als kennisgebied "ziekenhuizen" heeft?

En kun je me ook uitleggen wat geloof en kerk hiermee te maken heeft?

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

610sqn,

Jij heb dus geen problemen, ik wel, en een heeeele groooote.

hierover ga ik niet discuseren. heb het al 2 lang lang moelijk genoeg hiermee. succes verder als je niets zinnigers te melden heb.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien moet je hier eens kijken;

-----VU Medisch Centrum en Stichting Buitenamstel Geestgronden openen deze zomer een polikliniek voor patiënten met onbegrepen lichamelijke klachten

VU opent kliniek voor vage klachten

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stacy,

Kijk op die site bij "lezers reageren".

Heb er een reactie achter gelaten.

Ben er nl. geweest met mij vrouw.

Maar toch, bedankt voor je reactie.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk nog even hier dan;

Praktijk voor onbegrepen en chronische klachten

http://www.aartvaneck.nl/