blubber2
door blubber2 Jul 22, 2010 om 16:06
Voeding & gezondheid

Parfum.xl

heb afgelopen maand iets besteld (Hugo Boss bottled 100ml.) bij parfum.xl maar ik ontving niks en nu is de website deels plat en bellen kan niet meer en op emails wordt niet gereageerd.
ergens op het intenet las ik dat ze failliet zijn?
wat kan ik nu nog doen?

3032 13 Rapporteer

soepkiep
door soepkiep - Jul 22, 2010 om 16:13
529 Antwoorden / 75 Vragen

http://www.perloro.nl/_Blackpoint/blackpointindex.html

bedoel je deze site?
hier heb ik nog pas nog wat bij besteld

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 22, 2010 om 16:16
330 Antwoorden / 15 Vragen

als u www.parfumxl.nl bedoelt, die is gewoon online en helemaal onderaan de pagina staat contact

vladja
door vladja - Jul 22, 2010 om 16:39
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Soepkiep,

Volgens mij gaat het hier om: parfumxl.nl en is onderdeel van Deal41.eu. De site, die jij noemt een heel andere.

Geeft deze mededeling: "Door een technische storing is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen".

Er zijn dus problemen, maar van welke aard?

Vladja

kiran
door kiran - Jul 22, 2010 om 16:42
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@blubber2

Service:
Klik hier: contact parfumxl

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 22, 2010 om 17:07
330 Antwoorden / 15 Vragen

Slecht nieuws! Gezocht op kvk van PARFUMLUX en vond dit:

Deal41 B.V.
Vestigingsadres: Eusebiusbuitensingel 3
Vestigingsplaats: 6828HS Arnhem
KvK-nummer: 09194796 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Faillissement
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0402380600

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jul 22, 2010 om 17:09
330 Antwoorden / 15 Vragen

sorry, moet zijn PARFUMXL, dus het bedrijf waar TS naar vraagt. Dit is dus failliet

vanden bosch
door vanden bosch - Jul 22, 2010 om 17:23
252 Antwoorden / 1 Vragen

Tja en dan is het enige wat u nog rest een briefje aan de curator schrijven met het verzoek om uw vordering mee te nemen in het faillissement:
Curator: mr. R.A.M.L. van Oeijen
Adres: Postbus 63 5600AB Eindhoven

In de regel krijgt u echter niets meer terug helaas.

edwardus
door edwardus - Jul 22, 2010 om 19:07
6844 Antwoorden / 14 Vragen

[quote]www.parfumxl.nl schreef:

Storing

Door een technische storing is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen[/storing]

Ja heel storend zo'n faillissement ;)

edwardus
door edwardus - Jul 22, 2010 om 19:09
6844 Antwoorden / 14 Vragen

P.S. Als ik een Edit knop had gehad, dan zou ik /storing wijzigen in /quote.

blubber2
door blubber2 - Jul 22, 2010 om 23:11
34 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op donderdag 22 jul 2010, 16:16]als u www.parfumxl.nl bedoelt, die is gewoon online en helemaal onderaan de pagina staat contact

daar heb ik dus naar gemaild en geen antwoord van gekregen zoals ik reeds aangaf

blubber2
door blubber2 - Jul 22, 2010 om 23:12
34 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=vladja schreef op donderdag 22 jul 2010, 16:39]Soepkiep,

Volgens mij gaat het hier om: parfumxl.nl en is onderdeel van Deal41.eu. De site, die jij noemt een heel andere.

Geeft deze mededeling: "Door een technische storing is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen".

Er zijn dus problemen, maar van welke aard?

Vladja

3 weken storing?
voor een internetwinkelbedrijf?

blubber2
door blubber2 - Jul 22, 2010 om 23:14
34 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=kiran schreef op donderdag 22 jul 2010, 16:42]@blubber2

Service:
Klik hier: contact parfumxl
ze hebben maar 1 emailadres en daar heb ik naar gemaild en daar krijg ik dus geen antwoord van!!

kiran
door kiran - Jul 23, 2010 om 01:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op donderdag 22 jul 2010, 17:09]sorry, moet zijn PARFUMXL, dus het bedrijf waar TS naar vraagt. Dit is dus failliet
@blubber2

Bedrijf is failliet volgens de speurtocht van gerdamarijke, vandaar geen respons meer.
Het enige wat je nog kan doen is schrijven naar de curator.
Zie: reactie van vanden bosch

Het zal achteraan aansluiten worden.
Soms kan de curator zorgen dat het bestelde alsnog geleverd wordt.
Maar reken nergens op. In principe: Dikke pech, geen Hugo/geen centen.