anton144
door anton144 Jul 4, 2008 om 21:38
Voeding & gezondheid

Pijn

Wie kent dit verschijnsel en of gevoel.......


Draaiende kogel in hoofd - Mierennest in hoofd - Mes, naald, of speldenprikken in linkergedeelte van lichaam - of hoofd in brand staat. Kan niet meer tegen de zon want dan staat m'n hoofd in brand.


Dus m.a.w. Contant pijn, kan niet meer genieten, lachen en zelfs niet huilen.


Is er iemand die dit kent of meegemaakt heeft.


Vertel mij dan a.u.b. wat de oplossing zou kunnen zijn of wat ik zou moeten doen.


Ik heb dit al enkele jaren, in div. ziekenhuizen geweest en niemand die mij kan helpen of er een oplossing voor heeft.


Is er iemand die dit herkend, laat het me weten a.u.b.

428 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2008 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag anton144,


Advies: Neem over deze klachten eens kontakt op met:


Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis


Pijnkliniek C52


Weg door Jonkerbos 100


6532 SZ Nijmegen


Tel, 024-3657562 of 024-3657563


Sukses en vriendelijke groet, Read3.


      

ve
door verwijderd - Jul 4, 2008 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

bij een kennis van ons is dat een mega opgave geweest.zij moest alle medicijnen tegen de pijnen laten staan..heeft 6 maanden ontwennings verschijnselen gehad en nu gaat het steeds een stukje beter. dit inoverleg met een neuroloog natuurlijk er was mechanisch niets te ontdekken.

ve
door verwijderd - Jul 6, 2008 om 09:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik kan je het advies geven om eens contact op te nemen met de hoofdpijn kliniek in Dokkum.
Is uiterst succesvol met hoofdpijnbehandelingen, paar keer op tv geweest en heeft zelfs patienten uit het buitenland.
Ik loop er zelf ook al een tijd, dus probeer het, lange wachtlijst volgens mij, maar waag een poging, misschien is het een hulpmiddel voor je, succes.....


                          hoofdpijnkliniek              

ve
door verwijderd - Jul 7, 2008 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mag ik je van harte aanraden te EISEN dat er een SCAN van je (hoofd) wordt gemaakt? Je zegt je bent onderzocht en in diverse ziekenhuizen geweest. Heb je een scan gehad?


Aub, wees alert! En EIS een scan! Doktoren kunnen van buitenaf niet zomaar in je hoofd/lijf kijken. Je wilt het gruwelijke verhaal wat ik heb meegemaakt, niet horen, dus ik vertel het ook niet. Maar laat alstjeblieft een scan maken.


Goed bedoeld!


Inkie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer