se
door sebastian Jan 22, 2007 om 13:05
Voeding & gezondheid

Powerballwinkel.nl levert niet / geen reacties

23 december plaatste -en betaalde- ik 2 bestellingen bij www.powerballwinkel.nl Inmiddels is er "vertraging in de leveringen wegens bedrijfsovername" en is er geen telefonisch contact meer mogelijk. Mail naar webmaster@powerballwinkel.nl wordt simpelweg niet beantwoord. Zijn meer mensen benadeeld door MELENBOER TRAININGSAPPARATEN in Krimpel aan den Ijssel ? De website is actief, bestellingen worden aangenomen maar verder hoor je niets meer.... OPLICHTING ???

2205 8 Rapporteer

lexus1979
door lexus1979 - Feb 23, 2007 om 14:04
13 Antwoorden / 2 Vragen

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1151404922

jo
door joostvz - Jun 18, 2007 om 11:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik krijg geen levering of andere reactie van Powerballwinkel.nl terwijl het bedrag € 30 wel mooi van mijn rekening afgeschreven is! De mailbox van de site zit vol en het telefoonnummer wat ook hier is geplaatst werkt niet.

Ik wil graag tips van iedereen die weet hoe ik dit het best kan oplossen op tegen_powerballwinkel@live.nl

Ook zou ik mede gedupeerden vragen om hierop met mij contact op te nemen zodat we ons kunnen verenigen en eventueel juridische stappen kunnen overnemen.

Met vriendelijke groet,

Joost

jo
door jorad - Jun 21, 2007 om 10:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op 8 juni 18,95 euro overgemaakt voor een powerball, deze is nog niet geleverd. Mail wordt niet beantwoord. groeten Johan Rademakers

rp
door rpvdlaan - Jun 21, 2007 om 16:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb acht dagen geleden een powerball besteld. De powerballwinkel.nl is niet bereikbaar en ik vrees dus mijn €36 kwijt te zijn.

akw
door akw - Jun 21, 2007 om 16:33
46 Antwoorden / 8 Vragen

Hier een adres...misschien kunnen jullie de powerbal daar ophalen?

akw
door akw - Jun 21, 2007 om 16:35
46 Antwoorden / 8 Vragen

Soory hier nogmaals,

Naam:

Melenboer Trainingsapparaten

Vestigingsadres:

Ridderspoor 18

Vestigingsplaats:

2925TB Krimpen aan den IJssel

Internetadres:

www.powerballwinkel.nl

KvK-nummer:

Soort Inschrijving:

Hoofdvestiging

jo
door jorad - Jun 29, 2007 om 09:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

powerball inmiddels ontvangen, zelfs een duurdere voor hetzelvde geld. Dus geen internetoplichting maar gewoon slechte communicatie

jo
door joostvz - Jun 29, 2007 om 11:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hem ook gisteren ontvangen. Heeft lang geduurd, maar dus ook geen oplichting.