oe
door oene bijstra May 21, 2012 om 01:13
Voeding & gezondheid

Prijs crematie

Wij zijn echtpaar van resp.78 en 77 jaar,willen graag een raming maken voor de totale kosten van een crematie uitvaart.Dus hoeveel moeten wij hiervoor minimaal sparen per persoon.Bedragen van b.v. crematie;kerk;vervoer;kist;dragers enz.
Uit oogpunt van privatie graag antwoord UITSLUITEND per mail.

Dank alvast.

[edit redactie: privégegevens verwijderd]

1229 4 Rapporteer

macwouter
door macwouter - May 21, 2012 om 03:20
825 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt het hier zelf bepalen wat het Gaat kosten.

su
door susannef - May 21, 2012 om 08:38
303 Antwoorden / 9 Vragen

Uit oogpunt van privacy heb ik de reactie gevraagd uw mailadres te verwijderen.
U zult dan wellicht niet de gewenste reacties krijgen, maar dit is een openbaar forum waar het niet gebruikelijk is om je e-mailadres te vermelden.

naitsoezn
door naitsoezn - May 21, 2012 om 08:49
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote]Uit oogpunt van privatie graag antwoord UITSLUITEND per mail.
Dit forum is bedoelt om niet alleen vragensteller te helpen, maar ook anderen die soortgelijke vragen hebben. Vandaar is het niet wenselijk om via prive-communicatie zulke vragen te beantwoorden, vooral omdat er ook niets privacy-gevoelig is aan een offerte voor een crematie / uitvaart.

Voor privé-offertes raad ik aan om contact op te nemen met uitvaart-services / -centra in de buurt...

zomerkoninkje
door zomerkoninkje - May 21, 2012 om 10:21
86 Antwoorden / 1 Vragen

Vanuitgaande dat een gemiddelde crematie ca. € 6.000,00 kost, naargelang de wensen: minder/meerkosten mogelijk.

De wensen zijn individueel en bepalend voor de uitvaart op zich.

Zo varieert de kosten van crematie per gemeente/uitvaartvereniging/commercieel bedrijf. Daarnaast komen de kist, volgwagen(s), extratijd uitvaart/aula crematorium, wachtgeld bij kerkelijke eredienst, rouwcirculaire, eventueel advertentie, versnapering(en) na de plechtigheid, rouwbezoek etc.