ri
door rita2 Aug 13, 2009 om 10:05
Voeding & gezondheid

Puc koffiezetter

kan ik een vergoeding krijgen van de fabrikant na de miskoop van de veel aangeprezen Puc die nu uit de handel is genomen?

547 6 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Aug 13, 2009 om 10:39
5124 Antwoorden / 4 Vragen

De Puc kan nog gebruikt worden omdat de pads verkrijgbaar blijven. Van enige vergoeding kan dan geen sprake zijn. Dat de Puc uit de handel genomen wordt heeft er mee te maken dat het niet rendabel genoeg was om het apparaat te blijven verkopen. Dat gebeurt wekelijks met vele andere producten.

Wat voor vergoeding zou je dan willen hebben?

kenwel2
door kenwel2 - Aug 13, 2009 om 10:42
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag rita2, de Puc pad koffiezetter werd in okt. 2007 op de markt gebracht, op 10-08-09 jl. is bekendgemaakt, dat de ah coffee compagnie de stekker uit de Puc machine getrokken heeft, is uw Puc in de garantie periode defect geraakt, of wilt u voor een nog werkende Puc koffiezetter geld terug zien, indien het laatste het geval is, dan heeft u geen schijn van kans, indien uw koffiezetter defect is, en deze valt nog binnen de garantieperiode, dan kunt u de koffiezetter toch deze ter reparatie aangebieden,naar ik mag aannemen.

Succes, Henri

birdies
door birdies - Aug 13, 2009 om 11:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

De recessie is duidelijk toegeslagen! Wat men al niet bedenkt om ergens geld uit te slaan.

ma
door martijnfc - Aug 13, 2009 om 12:16
49 Antwoorden / 29 Vragen

Ik ben geschokt dat de Puc koffiezetapparaat niet meer te koop is. Ik was echt van plan er een aan te schaffen. Kan ik voor schokschade in aanmerking komen?

stacey
door stacey - Aug 13, 2009 om 12:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

@ martijnfc  Je zou er een trauma van oplopen hè  ;-)

Misschien kun je die van de vraagsteller overnemen........ ;-)

toolboy
door toolboy - Aug 13, 2009 om 12:52
965 Antwoorden / 40 Vragen

Volgens mij heeft die puc niet eens een kans gekregen.het was immers een gedegen concurent voor de senseo.Door alle negatieve uitingen over de puc door???? is deze kansloos gemaakt.  T