hanedorp
door hanedorp Mar 6, 2014 om 21:28
Voeding & gezondheid

Pyriformis syndrome

Wie oh wie heeft ervaring met het Pyriformis syndrome ???

4783 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 6, 2014 om 21:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik niet maar klik hier wel.

costnix
door costnix - Mar 7, 2014 om 11:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn oefeningen om de pijn te verlichten.

zwemmer
door zwemmer - Mar 7, 2014 om 12:16
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 11:32]Er zijn oefeningen om de pijn te verlichten.

De pijn kán niet verlicht worden zoals blijkt uit de ervaringen die in de link die aurora1 gaf te lezen zijn. Men weet niet wat de oorzaak is, dus alleen al daarom is er weinig of niets aan te doen. Maar het is hier geen medisch platform. Denk logisch na kan ik alleen maar zeggen: waar geen oorzaak aan te wijzen is kan ook geen blijvende remedie gevonden worden. Ik denk dat de ervaringen die in de link van aurora1 gegeven zijn tamelijk representatief voor de stand van zaken zijn.

Zwemmer