jo
door joylin11 Feb 26, 2015 om 20:45
Voeding & gezondheid

Revitive terusturen

Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

1165 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hun site is die niet goed geld terug aktie alleen van toepassing als dat ding telefonisch is aangekocht bij dat gratis telefoonnummer.

Klik hier

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik dit klik hier contactformulier? U moet wel die vreemde letters ook invullen.
Probeer het anders eens met een andere browser.
Mocht u IE gebruiken reset die browser dan eens.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik = bedoelt u

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Andere link.


Staat rechts in kleine letters.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Niet goed geld terug geldt ook voor alle deelnemende winkels: klik hier.
Als u onder die tekst op de groene balk klikt krijgt u een pdf met de voorwaarden over terugzending e.d. klik hier (pdf).

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Oeps, ik had eerder de pagina moeten vernieuwen want toen ik mijn vorige reactie verzond stond de 2e reactie van @tijger1 er nog niet.

jh
door jhovadepova - Mar 9, 2015 om 16:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=joylin11 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:45]Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

Puntje 1: Jij bent als verkoper verantwoordelijk voor de spullen die je verkoopt. Daar moet jij die oude mensen niet voor op laten draaien.
Puntje 2 : Hopelijk heb je wat aan de linken van de vorige schrijvers.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer