cmeijer43
door cmeijer43 Oct 11, 2011 om 14:29
Voeding & gezondheid

Senseo koffiepads

Mijn vrouw en ik vinden de koffiepads van Senseo ( 48 stuks) die bij Kruidvat en Treklpleister worden aangeboden voor een leuk prijsje niet lekker, je ruikt totaal geen koffie,
het is gewoon slap bakkie.
Wij zijn erg benieuwd of andere mensen dat ook vinden.
Groetjes, Chris en Wilma.

18907 23 Rapporteer

macwouter
door macwouter - Oct 11, 2011 om 15:41
825 Antwoorden / 9 Vragen

Beste mijnheer cmeijer43.
De koffiepads van het Kruitvat zijn geen Senseopads maar van een goedkoop merk.Er gaat niets boven dan de echte DE koffiepads.

druifje01
door druifje01 - Oct 11, 2011 om 16:29
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Inderdaad, het zijn koffiepads van Kruidvat. Dat scheelt behoorlijk in kwaliteit.

temmetje
door temmetje - Oct 11, 2011 om 16:57
24 Antwoorden / 3 Vragen

Ik koop tegenwoordig de extra dark roast koffiepads (verpakking 24 stuks) en de caffeïnevrije (verpakking 48 stuks) van DE bij Kruidvat, en merk absoluut geen verschil in smaak, maar wel in prijs!
@ druifje01 en macwouter, de door TS bedoelde verpakkingen zijn wel degelijk de originele DE Senseo.

macwouter
door macwouter - Oct 11, 2011 om 17:30
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=temmetje schreef op dinsdag 11 okt 2011, 16:57]Ik koop tegenwoordig de extra dark roast koffiepads (verpakking 24 stuks) en de caffeïnevrije (verpakking 48 stuks) van DE bij Kruidvat, en merk absoluut geen verschil in smaak, maar wel in prijs!
@ druifje01 en macwouter, de door TS bedoelde verpakkingen zijn wel degelijk de originele DE Senseo.

Verhip je hebt gelijk maar dan moet er iets anders aan de hand zijn. Misschien een afgekeurde partij vanuit de fabriek. Zie hier.

druifje01
door druifje01 - Oct 11, 2011 om 17:31
1712 Antwoorden / 140 Vragen

temmetje, kijk eens naar de site van Kruidvat. Het is niet zo belangrijk om niet te zeggen bijzonder onbelangrijk, maar waar maak je uit op det de koffiepads van Kruidvat de originele originele DE Senseopads zijn?

su
door susannef - Oct 11, 2011 om 17:41
303 Antwoorden / 9 Vragen

@druifje01
Als je de link uit het laatste bericht van macwouter volgt, kan je je zien dat het wel om echte DE Senseo koffiepads gaat.

temmetje
door temmetje - Oct 11, 2011 om 17:49
24 Antwoorden / 3 Vragen

Druifje, ik heb het over de originele Senseo pads in de originele DE verpakking, en niet over de Kruidvat pads.
Macwouter, misschien had de vraagsteller gewoon pech en was de verpakking ongemerkt niet helemaal vacüum, dan krijg je ook smaakverlies. Ik heb tot nu toe geen verschil gemerkt, behalve in m'n portemonnee!

diumenge
door diumenge - Oct 11, 2011 om 18:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Druifje beter opletten dus.

Verder, het is een kwestie van smaak, maar ik vind Senseo sowieso niet echt lekker, altijd een slappe bak, maar dat staat hier buiten.

Als de smaak echt afwijkt van de pads van Senseo / DE, dan zou ik dat maar gewoon 's melden bij Kruidvat. Misschien inderdaad een slecht partij?

tdehond
door tdehond - Oct 11, 2011 om 18:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Was het dezelfde smaak die u ook elders koopt?

BTW
bij voordeelmuis.nl kunt u kijken waar DE senseo koffie pads in de aanbieding zijn.
( http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=koffiepads)

tenormin
door tenormin - Oct 11, 2011 om 19:22
16829 Antwoorden / 108 Vragen

op de site die macwouter opgeeft zie ik (na intikken DE Senseo koffiepads) DEEN Supermarkt opkomen, aanbieding 2 zakken DE Senseo koffiepads voor €5,99, aanbieding geldig van 9-15 oktober. Weet niet of dit voordelig is; mijn Senseo staat weer in de kast, vondt het niet lekker maar smaken verschillen, ben weer terug bij mijn gemalen bonen koffiemachine.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 11, 2011 om 19:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik vind ze veel te duur worden van DE ik koop ze bij de Aldi en vind deze dus zeer goed naar mijn smaak en een stuk goedkoper.

hendrikikus
door hendrikikus - Oct 26, 2011 om 15:55
6 Antwoorden / 4 Vragen

Wij hebben een vierkante Senseo Aparaat, ik wil niet zeggen dat die beter zijn als die oude maar ik vind de padjes van Lidl heel erg goed. als je de Mokka neemt die is verukkelijk. Er zitten 36 in een zak voor maar € 2,29 ook dus niet zo erg duur.
Voor 2 weken of zo terug waren ze in de reclame dan kreeg je een zak met 46 padjes er in voor de zelfde prijs en je kon elke soort uit zoeken. H.G hendrikikus.

temmetje
door temmetje - Oct 26, 2011 om 17:42
24 Antwoorden / 3 Vragen

"Mijn vrouw en ik vinden de koffiepads van Senseo ( 48 stuks) die bij Kruidvat en Treklpleister worden aangeboden voor een leuk prijsje niet lekker, je ruikt totaal geen koffie,
het is gewoon slap bakkie.
Wij zijn erg benieuwd of andere mensen dat ook vinden
"
Het gaat hier om DE koffiepads, en niet om Lidl, Hema, AH enz. Straks komen hier weer alle andere merken, lekker, niet lekker, aanbieding, geen aanbieding voorbij, en dat is niet de vraag!

wolfenjong
door wolfenjong - Oct 26, 2011 om 19:39
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Ik proef bij filter, boon,en of gemalen koffie van DE en dan nog het liefst het goud merk , lekkere koffie, met een Senseo apparaat gaat dat niet, daar komt iets uit wat er op lijkt, maar het smaakt niet naar koffie althans dat is mijn mening in deze, en mij worden veel merken aangeboden, bij veel mensen, maar meestal zeg ik dan nee dank u, geef mij maar een glaasje water.

Succes er mee.

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2011 om 19:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

wolfenjong, ben ik met je eens. Ik heb de DE goudmerk koffiebonen maar dat is wel 2x de prijs van de rode gefilterde koffie. Ik hoef gelukkig niet op een dubbeltje te letten maar voor mensen die dat wel moeten is dat geen optie. Ik ken zelf veel mensen die hun "gewone" filterpot weer tevoorschijn hebben gehaald; ik vond het ook niet meer lekker en nu geniet ik weer van mijn bakje leut. Wat ik ook plezierig vind is dat er weer ouderwets gemalen wordt, d.w.z. de machine doet dat maar je hebt toch ook de geur, heerlijk.

li
door lizmol - Nov 18, 2011 om 15:45
61 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals velen schrijven, smaken verschillen nu eenmaal. Ik persoonlijk vindt de orginele pads van DE niet beter maar ook niet slechter als bv van Lidl dark roasted. Alleen kost DE natuurlijk duurder.

Ook ik had de XXL aanbieding van Lidl ( 10 pad per verpakking extra) voor 2,29
Zodoende heb ik 10 verpakkingen gekocht en had dus uiteindelijk 100 pads gratis.
En wij vinden ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. "Kassa" !!!!

tenormin
door tenormin - Nov 18, 2011 om 16:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=temmetje schreef op woensdag 26 okt 2011, 17:42]"Mijn vrouw en ik vinden de koffiepads van Senseo ( 48 stuks) die bij Kruidvat en Treklpleister worden aangeboden voor een leuk prijsje niet lekker, je ruikt totaal geen koffie,
het is gewoon slap bakkie.
Wij zijn erg benieuwd of andere mensen dat ook vinden
"
Het gaat hier om DE koffiepads, en niet om Lidl, Hema, AH enz. Straks komen hier weer alle andere merken, lekker, niet lekker, aanbieding, geen aanbieding voorbij, en dat is niet de vraag!

lees in de vraag niet DE pads, of was ik ....?

su
door susannef - Nov 18, 2011 om 21:26
303 Antwoorden / 9 Vragen

@tenormin In de vraag staat inderdaad niet letterlijk DE pads, maar... pads van Senseo betekent hetzelfde. Senseo is namelijk een 'merknaam' van Douwe Egberts.

tenormin
door tenormin - Nov 18, 2011 om 21:32
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=susannef schreef op vrijdag 18 nov 2011, 21:26]@tenormin In de vraag staat inderdaad niet letterlijk DE pads, maar... pads van Senseo betekent hetzelfde. Senseo is namelijk een 'merknaam' van Douwe Egberts.

Ja, dulleme, helemaal vergeten dat het een "samen uitvinding was". Sorry en dank voor correctie.

ka
door kaakje - Jun 10, 2014 om 12:30
109 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 18 nov 2011, 21:32][quote=susannef schreef op vrijdag 18 nov 2011, 21:26]@tenormin In de vraag staat inderdaad niet letterlijk DE pads, maar... pads van Senseo betekent hetzelfde. Senseo is namelijk een 'merknaam' van Douwe Egberts.

Ja, dulleme, helemaal vergeten dat het een "samen uitvinding was". Sorry en dank voor correctie.

Vergeet Philips niet.

Cookies
door Cookies - Jun 10, 2014 om 12:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kaakje schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:30]

Vergeet Philips niet.

Zo'n waardevolle reactie had ik na bijna 3 jaar echt niet willen missen!

tijger1
door tijger1 - Jun 10, 2014 om 12:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:48][quote=kaakje schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:30]

Vergeet Philips niet.

Zo'n waardevolle reactie had ik na bijna 3 jaar echt niet willen missen!

Alle andere problemen zijn blijkbaar de wereld uit. ;-)

ka
door kaakje - Jun 14, 2014 om 10:57
109 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:54][quote=carola.83 schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:48][quote=kaakje schreef op dinsdag 10 jun 2014, 12:30]

Vergeet Philips niet.

Zo'n waardevolle reactie had ik na bijna 3 jaar echt niet willen missen!

Alle andere problemen zijn blijkbaar de wereld uit. ;-)

Helemaal niet op de datum gelet. Neemt niet weg dat het toch een uitvinding van Philips is ism DE voor de pads en de pecunia.