jeroen65940
door jeroen65940 Oct 11, 2012 om 14:56
Voeding & gezondheid

Spijker broeken.

ik wilde weten waar en door wie de broeken van c en a worden gemaakt ik heb al op internet gezocht maar kreeg niets gevonden weet iemand raad?

3733 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

In 2010 waren ze in opspraak dat ze kleding inkochten dat door Indiase meisje in `uitbuitersfabrieken` werd gemaakt......... Artikel
ze melden er toen mee te stoppen dus wellicht zijn ze overgestapt naar Thailand ofzo ?

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jeroen65940,

Misschien vind je dit nog lezenswaardig.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staat het niet gewoon op het labeltje van de spijkerbroeken?

Op mijn Wrangler staat ook: made in Turkye.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als de broekpijpen niet fatsoenlijk recht zijn genaaid....worden die kledingstukken meestal gemaakt in 't verre oosten...In de winkel merk je 't niet direct als je de broek aanpas dat die pijpen scheef zijn ingenaaid...Naderhand is 't zo vervelend dat de broekspijpen steeds scheef zitten...
Wat ook zo vervelend is aan die broeken ( vooral spijkerbroeken) dat 't bovenstuk niet goed aansluit rond je heupen en je buik....

ve
door verwijderd - Oct 13, 2012 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jeroen65940,

Ik heb 23 jaar in de haven gewerkt en alle spijkerbroeken van C&A, de Bijenkorf, HEMA, Zeeman en al die andere kledingwinkels komen uit het verre oosten. Al die zendingen kwamen bij ons binnen en werden in de loods opgeslagen totdat de vrachtwagens de dozen op kwam halen om ze naar de winkels te brengen. Dus de goedkope broeken van Zeeman en de dure broeken van de Bijenkorf komen allemaal van een en hetzelfde adres.

ve
door verwijderd - Oct 16, 2012 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou me niet verbazen als ze uit China kwamen. Zij zijn meesters in het namaken en dat is precies wat C&A altijd gedaan heeft.