Iy
door Iyotawasake Dec 8, 2015 om 11:29
Voeding & gezondheid

Subway

Subway heeft een leuke star wars actie! Koop een subway combi deal en je krijgt de beker van star wars erbij. Leuk voor zoon lief! Wat ze er niet bij zeggen is dat je niet mag kiezen uit een sub het is een sub met maar liefst 3 stukken vlees( ham/kalkoen/en iets wat lijkt op rosbief wat doorbakken is) en natuurlijk kaas. Nu hebben ze voor de vega onder ons ook zonder vlees de zogenaamde vegi delight. Tot mijn verbazig mag je dus ook geen vlees eraf laten halen( zoon lust alleen de ham) ondanks dat je er gewoon voor betaald. Ik moet dus verplicht 2 soorten vlees erop laten leggen om het vervolgens zelf ( na het broodje compleet verkracht te hebben) na koop eraf te halen en in de prullenbak te gooien..... In een mail reactie is hun standpunt dan ook dat ze een accoord met disney hebben voor alleen dat broodje in combi met star wars en mag er niks van het broodje afgehaald worden....dus nu heeft mijn zoon dua pech en kan hij deze bekers niet bij elkaar sparen. Dit is toch belachelijk? Ik wil iets er niet op en hun besparen dus vleeswaren waar ik gewoon dezelfde prijs voor betaal.

4212 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 8, 2015 om 11:38
11571 Antwoorden / 51 Vragen

Hieruit blijkt het reclame effect van: "Spaar ze allemaal", maar dàt terzijde.

Als partner van een vegetariër, pas 30 jaar, hoewel ik zelf wel incidenteel vlees eet, weet ik hoe er tegen deze groep mensen aangekeken wordt. Maar er zijn absoluut, en ook bij de grote snack ketens, zeker goede alternatieven. Het is een aanbieding, een reclame, systeem take it or leave it, en daar houden ze aan vast. Maar uw zoon zal er echt niet slechter van slapen als hij die bekers niet heeft, denk ik. Of u eet ze zelf op en hij heeft de bekers toch, eenvoudig toch.

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2015 om 11:39
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Maar het is een Subway actie en ik persoonlijk heb dan zoiets als: dan koopt men zoiets toch niet? Er zijn volgens mij veel meer dingen te sparen en misschien komt er elders iets waar zoon i.p.v. bekers, iets anders kan sparen. Ach, ze hebben altijd hun eigen voorwaarden, dus zou me er niet zo druk over maken.

Iy
door Iyotawasake - Dec 8, 2015 om 12:03
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat om het principe dat ze en er niet bij zetten/zeggen dat het maar om 1 soort broodje gaat en dan ook dat er van dat broodje niks af mag terwijl ze vers bereid worden en het concept van subs is een vers bereid broodje naar eigen inzicht belegd. Of mijn zoon dan maar wat anders moet sparen is hier niet aan de orde lijkt mij

Cookies
door Cookies - Dec 8, 2015 om 12:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jij mag het rustig belachelijk vinden, maar Subways heeft je al gezegd dat hierover afspraken zijn gemaakt met Disney. Aan die afspraken, ook al vind jij die belachelijk, heeft Subways zich te houden. Vermoed dat ze een fikse claim aan hun broek krijgen als zij zich niet aan die afspraak houden.

Op hun site staat het volgende, lijkt mij duidelijk genoeg:

Subway® restaurants is de enige foodketen die samenwerkt met de grootste verwezenlijking van Disney en Lucasfilm, namelijk Star Wars™: Episode VII, The Force Awakens, die op 16 december in première gaat.

Bij aankoop van een Galaxy combo; Subway Club® en 0,5 l PET fles, krijg je nu een unieke Star Wars™ verzamelbeker* cadeau. Er zijn 6 verschillende beker designs om te sparen.

Geniet van Galaxy’s meest heerlijke Subway Club®. Een lekkere combinatie van malse kalkoenfilet, ham en beef op vers gebakken brood.
*Beperkte voorraad, voor een tijdelijke periode beschikbaar.
Prijzen en participatie van vestigingen kunnen afwijken. We kunnen geen beschikbaarheid garanderen
voor alle 6 beker designs. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2015 om 13:06
16850 Antwoorden / 108 Vragen

M.i. garanderen ze ook niet dat u alle bekers zou hebben kunnen sparen voor uw zoon. Had een link gezet, maar dit lukt me niet (meer) op de nieuwe site, sorry.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2015 om 13:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Afgezien van het feit dat je m.i. geen broodjes moet gaan kopen om iets 'cadeau' te krijgen ben ik het wel met je eens dat het een rare gang van zaken is dat je niet zelf kunt bepalen hoe je je broodje belegd wilt hebben. Minder er op zou geen probleem moeten zijn.

Beetje kortzichtig van die zaak.

Cookies
door Cookies Dec 8, 2015 om 13:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Topantwoord, ongetwijfeld. Geef een vragensteller het antwoord dat hij horen wil et voilà, topantwoord. Jammer dat ook dit niet verdwenen is.

tenormin
door tenormin Dec 8, 2015 om 13:19
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Die link probeerde ik door te geven, lukt niet meer op de oude manier van overschrijven. Knippen/plakken... nog steeds geen idee.... ☻ (Zie trouwens nog geen 10 staan bij edrick3. ;-)

mahadma
door mahadma Dec 8, 2015 om 13:39
11571 Antwoorden / 51 Vragen

En als je toch aan "Spaar de allemaal", dus alle 6, ga je volgend jaar op koningsdag naar de kleedjes op straat, koop je ze voor € 0,20 per stuk ......

mahadma
door mahadma Dec 8, 2015 om 14:47
11571 Antwoorden / 51 Vragen

Dus toch een Top antwoord!!!

di
door digioma - Dec 8, 2015 om 13:36
646 Antwoorden / 29 Vragen

Hierbij vallen alle wereldproblemen weg... wat een ramp! In Den Haag staat het Internationlaal Gerechtshof... zou het zeker daar aankaarten.

Iy
door Iyotawasake Dec 8, 2015 om 14:03
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zo ben je hier snel klaar denk ik ;-) neem aan dat ik hier een vraag mag stellen en een menig van een ander hierover mag horen. Jammer van de waardeloze reacties als dan spaart ie ze toch niet. Het gaat mij nogmaals om het principe dat er verplicht alles op moet. Zal hier niet snel meer iets plaatsen

mahadma
door mahadma Dec 8, 2015 om 14:50
11571 Antwoorden / 51 Vragen

Als u als topic starter of vraagsteller zo u wilt, kunt u niet kiezen wie de vraag hoe beantwoord. We kunnen hier verschillend reageren, maar groen is groen, rood is rood, en meehuilen met de wolven in het bos, daar schiet u puntje bij paaltje gezien ook niks mee op.