st
door sterre1997 Aug 21, 2010 om 22:35
Voeding & gezondheid

Unox kippensoep

Ik heb al een tijdje geleden romige kippensoep gehad van Unox uit zo'n zak ik dacht dat ik zand proefden en daarna knarsten er iets maar ja het kon aan mij kommetje liggen, een week of twee erna had mijn moeder weer een zak Unox romige kippensoep gekocht daar zat weer zand innaar mijn iedee. Moet ik nouw een klacht indienen of heefd dat geen zin?

vriendelijke groetjes Sterre1997

746 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Aug 21, 2010 om 22:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ja, zou ik zeker doen, als er iets fout gegaan is in de productie horen ze dat graag en krijg je in elk geval je pak vergoed of een `goed maak pakket` heb ik althans ooit van ze gehad, maar weet niet of ze dat nu nog zo doen, toen was het nog geen reseccie ;-)

Klik Hier voor Contact Unox

Succes,

kriekra
door kriekra - Aug 25, 2010 om 23:15
204 Antwoorden / 64 Vragen

Late reactie, maar ik zou zeker het advies van Stacey volgen. Mijn ervaring is dat producenten van A-merken serieuze klachten ook echt serieus nemen. Heb zelf een paar jaar geleden een klacht gehad over een doucheschuim, en 3 maanden geleden nog over smeerkaas. In het eerste geval werd mij gevraagd de verpakking op te sturen naar een antwoordnummer. Dat heb ik gedaan en kreeg zelfs feedback over de door hun bevonden resultaten nav de door mij opgestuurde verpakking. De smeerkaas had ik ook bewaard voor de zekerheid, maar die hoefde ik niet meer op te sturen. In beide gevallen werd mijn klacht zeer correct behandeld en kreeg ik een vervangend product. Veel succes en ik denk dat dit wel goed komt!