we
door weespermopjes May 12, 2017 om 15:29
Voeding & gezondheid

Vieze smaak in mond

he suiker 2, en gebruik ook vele anderen medicijnen ben onder begleiding met anti deprivisa gestopt.. geen diaree meer dat ooit 7 keer op een dag was,maar de vieze smaak in de mond is gebleven met eten veel erger..prop alles met moeite naar binnen ,koffie brood of aardappelen smaken hetzelfde.. dokter zegt een paar weken is het wel over,maar krijg nu meer problemen om mijn voedsel binnen te houden.. weet iemand wat ik daar aan kan doen?

7300 5 Rapporteer

lexgensen
door lexgensen - May 12, 2017 om 15:35
274 Antwoorden / 88 Vragen

terug naar huisarts. zoek diabetesvereniging nederland (dvn).

gerbera
door gerbera - May 12, 2017 om 15:55
7364 Antwoorden / 14 Vragen

De bijsmaak kan veroorzaakt worden door de medicijnen. Soms wil het helpen als u verdeeld over de gehele dag steeds kleine hoeveelheden voedsel tot u neemt. Zou ook de arts nog maar eens raadplegen.

boppe1943
door boppe1943 - May 12, 2017 om 21:57
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Smaakstoornissen en een droge mond komen vaak voor bij mensen die antidepressiva gebruiken of gebruikt hebben. Nadat er (op advies van uw huisarts/specialist) gestopt is met die medicijnen duurt het weken, zelfs een paar maanden voordat dit hersteld is, maar het komt goed. Raadpleeg verder uw huisarts of apotheker.

lovebird
door lovebird - May 15, 2017 om 13:08
36 Antwoorden / 0 Vragen

Koopt u eens een klein pakje baking soda ( bij A& H of Jumbo te koop/ kleine vierkante oranje pakjes van zo'n 400 gram) niet te verwarren met gewone huishoudsoda want dat is niet voor menselijke consumptie. U moet dus de oranje pakjes hebben van de Amerikaanse fa ARM&HAMMER

Ik zal proberen een foto toe te voegen maar weet niet of het lukt want ik ben hier niet zo goed in

Dit is een natuurproduct; spoel iedere ochtend uw mond met een half warm glas water waarin een volle theelepel van dit poeder is opgelost en spoel hiermee uw mond, verdeeld in kleine slokjes na het gorgelen steeds uitspuwen tot glas leeg is! U mag dit gerust voor iedere maaltijd even herhalen indien hier behoefte aan is .

wens u veel succes, mij heeft het geholpen en ik hoop u ook. Vr gr. Lovebird

audb
door audb May 16, 2017 om 10:24
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Goedkoper is om te zoekken naar natrium bicarbonaat je betaald voor een kilo al snel minder dan een klein pakje van 450 gram

we
door weespermopjes May 16, 2017 om 14:46
1 Antwoorden / 4 Vragen

bedankt vast . huisarts weet al geen raad meer nu naar de internist... ga dat natrium bicarbonaat proberen bedankt vast voor alle tips

lovebird
door lovebird - May 15, 2017 om 15:43
36 Antwoorden / 0 Vragen

https://www.ah.nl/producten/product/wi386329/arm-en-hammer-pure-baking-sodaHier bakingsoda link naar foto van t juiste product