he
door henderikaa Nov 7, 2010 om 21:18
Voeding & gezondheid

Waar kan ik een grote (cup) maten bh kopen?

Wie weet een winkel (dus geen internet winkel) waar je een bh maat 80 K kunt kopen.
Liefst in de buurt van Rotterdam / Dordrecht / Breda.

10824 18 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 7, 2010 om 21:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Ook voor de vrouw met een grotere cupmaat heeft Livera voor elk moment in het leven een goede BH--: Winkeloverzicht

panopticum
door panopticum - Nov 7, 2010 om 22:13
5 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is dus niet waar Stacey: Livera gaat tot G, Hunkemoller ook.

Aan henderikaa, deze maat zullen weinig tot geen winkels in voorraad hebben.
In Rotterdam weet ik Studio Exceptionel, aan de Coolsingel, die gaat zeker tot I en zullen wel voor je willen bestellen.

stacey
door stacey - Nov 7, 2010 om 22:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=panopticum schreef op zondag 7 nov 2010, 22:13]Dat is dus niet waar Stacey: Livera gaat tot G, Hunkemoller ook.

Oh oke, sorry, dacht dat ze daar, zijnde al jaren specialist in dit soort dingen, alles in alle maten hadden.
Nou als ze het in een bekende speciaalzaak niet hebben wordt het lastig wellicht.

Maar jij hebt het over winkels die het kunnen bestellen omdat ze dat wellicht niet in voorraad hebben, werkt dat dan ook niet zo bij Livera en Hunkemoller ?

cathy1
door cathy1 - Nov 7, 2010 om 22:37
125 Antwoorden / 2 Vragen

volgens mij heeft BonnieB in Alexandrium wel cupmaat K.

Ik koop overigens wel via internet, bravissimo.com.uk, maar dat heb ik pas gedaan nadat ik bij BonnieB gekocht had, en bravissimo heeft zelfde merk, dus dan weet je redelijk zeker dat het goed is. Blijft duur, maar wel iets goedkoper dan in de winkel.
Ben nu afgevallen, had ook cup H / I , nu G dus wordt het wel weer een stuk makkelijker.

Livera heeft inderdaag geen cup H of hoger (Hier niet iig)

succes!

cathy1
door cathy1 - Nov 7, 2010 om 22:40
125 Antwoorden / 2 Vragen

Oh ja, er is ook nog een Nederlands merk (syl) die gaat tot maat K, op hun site vind je verkoopadressen, wie weet zit er wat bij je in de buurt.

website Syldesign

gr Cathy

panopticum
door panopticum - Nov 7, 2010 om 22:51
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stacey schreef op zondag 7 nov 2010, 22:37]

Maar jij hebt het over winkels die het kunnen bestellen omdat ze dat wellicht niet in voorraad hebben, werkt dat dan ook niet zo bij Livera en Hunkemoller ?

Nooit geprobeerd, maar ik neem dat dit soort ketens niets buiten het vaste assortiment hebben. Ze hebben in ieder geval niet de merken met de solide gebouwde bh's en dat heb je wel nodig met zo'n cupmaat.
Grootste probleem is de combinatie van een normale borstwijdte als 80 met een grote cupmaat als K. De doorsnee winkel voorziet niet in dat soort incourante maten; die hebben alleen waar heel veel vraag naar is.

kleinepier
door kleinepier - Nov 8, 2010 om 12:44
42 Antwoorden / 0 Vragen

hallo die kunt u kopen bij miss sylly in spijkenisse voorstraat 24 hopende u hier mee van dienst te zijn geweest

klazien4
door klazien4 - Nov 8, 2010 om 13:12
27 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad Miss Sylly in Spijkenisse die heeft alles of het kan besteld worden
Ik ben er al jaren klant en dat tot grote tevredenheid

ka
door kaber - Nov 8, 2010 om 13:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nicky's Lingerie in Eindhoven (kruisstraat 92, vlak bij het station) heeft een GEWELDIGE collectie in alle kleuren van de regenboog t/m maat 125 L, wel prijzig, maar daar kom je in onze maat gewoon niet onderuit. Zij is ontzettend behulpzaam, heeft zelf grote maat, dus weet probleempunten. Of zoek eens op grotematen.nl Succes

spirou
door spirou - Nov 8, 2010 om 13:25
16 Antwoorden / 10 Vragen

in België is een merk Prima Donna, Ik draag ze zelf al jaren.
Past enorm goed, eens gekocht zul je nog setjes uit de collectie willen.
Ik ben voor jou even gaan kijken, dit zijn de gegevens van de betreffende fabriek.
In Nederlend zullen zeker winkels dit merk verdelen.

via mail (info@news.primadonna.eu)
per post (PrimaDonna – Lageweg 4 – B-9260 Schellebelle - BELGIË)
per fax (0032 9 365 21 70)

succes

ja
door jazzysofia - Nov 8, 2010 om 13:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hele goede ervaringen met Naaron in de Veemarktstraat in Breda.
Ik weet niet zeker of ze tot maat K gaan, maar I in ieder geval wel.
Ze zijn gespecialiseerd in grote maten en je wordt er zeer vakkundig en vriendelijk geholpen.
Veel succes!

joost12
door joost12 - Nov 8, 2010 om 14:58
52 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Miranda Speciaalzaak
Schans 1
Uithoorn

dit adres is een beetje uit de buurt, maar heeft zo veel grote maten dat wil je niet weten. in deze winkel wordt je uitstekend geholpen door heel vriendelijk profesioneel personeel, ze nemen de tijd om jou te helpen en weten waar ze het over hebben en wat ze verkopen.
deze winkel maakt ook speciaal dingen voor mensen, dus mischien een idee, als je eenmaal in het systeem staat kan je mischien dingen bestellen, dat doe ik vaak, ik weet wat ik wil hebben en als het niet op vooraad is dan wordt ik gebeld warneer ze het wel hebben, nooit geen klachten gehad.

gr

http://www.merkenzoeker.nl/index.php?optie=zoeken&merk=Body%20Perfection%20Speciaalzaken

check deze site voor winkels in de buurt

sk
door skyjack - Nov 8, 2010 om 15:29
121 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben al jaren een tevreden klant van SandraBra te Utrecht, Ook ik heb een niet zo gangbare maat mar 70/75 H, De combinatie van kleine omvang grote cup is inderdaad een probleem in de standaard BH zaken. Daar lijkt men er altijd van uit te gaan dat een grote cup gelijk een grote omvang geeft.

Uiteindelijk ben ik overigens op de merken fantasie en freya (af en toe) uitgekomen, zitten heerlijk en zijn vaak ook nog heerlijk hjong qua stofjes en kleurtjes.

http://www.sandrabra.nl/index_old.php

co
door coper - Nov 8, 2010 om 16:47
5 Antwoorden / 5 Vragen

In Spijkenisse in de voorstraat Mis Silly die verkopen speciaal maten.

picone
door picone - Nov 8, 2010 om 19:49
55 Antwoorden / 4 Vragen

U zoekt BH maat 80 K?

Dat zal niet eenvoudig zijn. Echter op het Internet kunt u BH`s van het Amerikaanse merk Elila vinden die gaan tot cupmaat N, ja dat leest u goed cup N !

Mijn vrouw heeft ook een grote cup maat en koopt haar BH`s altijd bij deze prima Engelse Internet winkel: http://www.amplebosom.com/acatalog/Elila.html

Uw Europese BH maat: (EU) 80 K wordt in de Engelse BH maat: (UK) 36 J

Zie website: http://www.85b.org/bra_conv.php

picone
door picone - Nov 8, 2010 om 20:08
55 Antwoorden / 4 Vragen

Voor BH`s van het merk Prima Donna in Rotterdam:

STUDIO EXCEPTIONNEL
COOLSINGEL, 4B
NL-3011 AD ROTTERDAM
+31 10/4148500

di
door digioma - Nov 9, 2010 om 00:39
646 Antwoorden / 29 Vragen

BH's van Prima Donna zijn in Nederland ook in zeer grote maten te koop... ikzelf haal ze bij Lingerie Marijke in Enkhuizen. Leuke kleuren (ook vuurrood) en leuke modellen met kant. Blijven lang goed en in model, mits je ze voorzichtig wast.
Niet goedkoop inderdaad. Kan de Bijenkorf ze misschien voor je bestellen?

fo
door forza19 - Dec 13, 2010 om 21:13
19 Antwoorden / 2 Vragen

Je kan ook eens kijken bij Ulla Popken, ik heb ook een grote maat en heb daar een BH voor een leuke prijs gekocht.
Weet eerlijk gezegd niet tot welke maat ze gaan.