patrick geurds
door patrick geurds Feb 22, 2021 om 14:31
Voeding & gezondheid

Waarom worden we niet getest voor het inenten Covid19?

Ik vind het geen veilig idee je hoeft het niet door te hebben dat je besmet bent of het bij je draagt. Kun je als  nog andere besmetten

1245 10 Rapporteer

Be
door Bewaklu - Feb 22, 2021 om 14:41
133 Antwoorden / 1 Vragen

Tussen oproep en vaccinatie zit voldoende tijd om je te laten testen.
[edit redactie, houd het beleefd]

simon55
door simon55 Feb 22, 2021 om 15:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom zou men zich laten testen tussen oproep en vaccinatie ?

me
door mein33 - Feb 22, 2021 om 15:12
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Stel uw vraag aan de GGD, zij kunnen u vast wel uitleggen waarom dat niet wordt gedaan.
Maar als iedereen een mondkapje draagt, de handen desinfecteerd en zich aan alle aanwijzingen houd, dan is de kans om besmet te raken nauwelijks aanwezig.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 22, 2021 om 15:22
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Als u geen Corona gerelateerde klachten hebt tot op de dag van vaccinatie hoeft er niet getest te worden.

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2021 om 15:44
7374 Antwoorden / 14 Vragen

En dan, wordt u vooraf getest, zo u besmet bent heeft u toch echt wel wat symptomen, moet u in quarantaine en mag u niet eens naar de priklokatie. Dus laat uw onveilig idee maar varen aan paniekvoetbal hebben we niets.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 22, 2021 om 17:04
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Hoe u het ook wendt of keert, als u zelf niet besmet bent kunt u ook anderen niet besmetten. Als u niet weet of u besmet bent en dus ook geen symptonen heeft zal er (waarschijnlijk) niets aan de hand zijn.  En als ook al gezegd, in iets andere woorden: besmet zijn met een Covid-19 angst virus is een andere kwestie dan besmet zijn met het virus zelf.

rj
door rjw - Feb 22, 2021 om 17:53
3281 Antwoorden / 5 Vragen

Dat niet weten of je wel of niet besmet bent staat toch los van het vaccineren? Of is dit weer zo'n vraag die slechts voor helft gesteld is en waarvan we in de loop van de komende dagen achter komen wat nu de werkelijke vraag is?

Analoog
door Analoog - Feb 22, 2021 om 21:40
138 Antwoorden / Vragen

Gaan we de Corona discussie hier ook al op een consumentensite beginnen, daar is de andere media al meer dan druk mee.....

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 23, 2021 om 11:05
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als ik vandaag een afspraak maakte voor  begin April.....

En  tussen besmet raken en  Positieve test zit ook elkele dagen.
Dus  als ik maandag test,  woendag goede uitslag en donderdag prik... kan ik toch besmet zijn en versprijden.
Daarom  is de 1½ meter daar ook verplicht op de prik locatie.

gerbera
door gerbera Feb 23, 2021 om 15:40
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Daarom  is de 1½ meter daar ook verplicht op de prik locatie.

Zo lang zijn die priknaalden toch niet;-))

aurora1
door aurora1 Feb 23, 2021 om 19:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, dat dénkt u maar.... erg optimistisch....

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Feb 24, 2021 om 12:33
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je in 1 gezin  3 leeftijdsgroepen hebt... ik ga geen  6x 39,7 km rijden naar een prik locatie.
Dat is  voor  3 personen en 2 prikken dus  6x heen  en 6 terug dus 12x 39,7 Km.
476,4 Km voor  3 personen met  1:23 netto  20,71 liter benzine van €1,529=€31,67

De gratis prikken  wil ik daarom niet,  gewoon  3 tegelijk  doen en maar  €10,56  voor alle 3!

Ga niet onnodig Reizen riep een zekere Misser President ooit.