fejarie
door fejarie Jan 13, 2012 om 16:45
Voeding & gezondheid

Warmte zakjes

Ik ben al een tijdje op zoek naar "warmte zakjes met magneet". Dan bedoel ik niet die bij Blokker etc te koop zijn.
Het gaat om de echte chines warmtezakjes. helaas is het in deze rubriek niet mogelijk het doosje te laten zien waar zij in zitten. Zij zitten in rood/zwarte doosjes met "gouden opdruk"!
Wie weet is er iemand die bekend is met deze warmtezakjes.
Vriendelijke groet
Fejarie

4733 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij een chinese toko?

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

wel, als Google het aangeeft als heel veel dingen, thee, cadeautjes, en noem alles maar op, heb ik geen idee wat chineese warmtezakjes zijn. Okay, ik weet dat dit geen antwoord is maar ben dan gewoon nieuwsgierig waar het voor word gebruikt.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo fejarie

Is dit wat jij bedoeld ?

KLIK

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op vrijdag 13 jan 2012, 19:38: wel, als Google het aangeeft als heel veel dingen, thee, cadeautjes, en noem alles maar op, heb ik geen idee wat chineese warmtezakjes zijn. Okay, ik weet dat dit geen antwoord is maar ben dan gewoon nieuwsgierig waar het voor word gebruikt.

Hallo,
Deze zakjes worden gebruikt om na een (bijv) shatsumassage, acupunctuur op de gevoelige plekken van het lichaam te leggen. Ook werken zij heel goed bij lage rugpijn e.d.
Bedankt voor het meedenken.
Groet
Fejarie

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 20:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

snah schreef op vrijdag 13 jan 2012, 20:36: Hallo fejarie

Is dit wat jij bedoeld ?

KLIK

Niet helemaal. Het zijn zakjes zonder opdruk. Het materiaal is wat "dunner"! Wij gebruikte ze jaren maar diegene die er voor zorgden levert niet meer.
Bedankt voor het meedenken
Groet Fejarie

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

fejarie schreef op vrijdag 13 jan 2012, 20:51:
tenormin schreef op vrijdag 13 jan 2012, 19:38: wel, als Google het aangeeft als heel veel dingen, thee, cadeautjes, en noem alles maar op, heb ik geen idee wat chineese warmtezakjes zijn. Okay, ik weet dat dit geen antwoord is maar ben dan gewoon nieuwsgierig waar het voor word gebruikt.

Hallo,
Deze zakjes worden gebruikt om na een (bijv) shatsumassage, acupunctuur op de gevoelige plekken van het lichaam te leggen. Ook werken zij heel goed bij lage rugpijn e.d.
Bedankt voor het meedenken.
Groet
Fejarie

Als dit de toepassing is , kan jij ook kersepitten overwegen .
Mijn oma had een zak ( zakje ) met schone kersenpitten welke diende als een kruik om het koude bed te verwarmen . de zak werd op de kolenkachel verwarmd , tegenwoordig kan dat in een minuut in de magnetron .

Kersenpitten houden lang de warmte vast en blijven herbruikbaar .

Hans

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

fejarie, ten eerste bedankt voor je uitleg. Is het misschien een gemakkelijke optie om, nu ik weet wat je zoekt, Utermöhlen warm kompres daarvoor te gebruiken. Deze zijn 2 ledig te gebruiken: of in heet water leggen en dan gedurende 20 á 30 minuten in bijgeleverd hoesje op de pijnlijke plek te leggen of: in de diepvries te leggen (zijn daar ook geschikt voor als je ontstekingen met koude compressen moet gebruiken. Het is (lijkt me) gevuld met een soort siliconen. Zelf gebruik ik het koud bij een bij mij veel voorkomende slijmbeursontsteking en heet bij schouder en rugpijn. Ik heb het gekocht bij een apotheek, waarschijnlijk hebben drogisten het ook; zo vaak koop je die dingen niet. Het grappige is dat dit ook rood is; alleen geen magneet (wat bij jou waarschijnlijk de hoofdreden is)!

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een beetje uit de route maar voor warmte kunje ook pleisters gebruiken op je huid. Daar zijn de Waermepflaster (byblonde.nl en Reiki & Massage Praktijk Introspect) of Koyo Cabe (zeer heet, Warung.nl) Pepper Plaster (Green Slimming Factory.nl) en de pleisters die je in de apotheek kunt kopen (duur en niet zo goed).

Wie weet is dat ook wat. Zwemmer

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allereerst bedankt allemaal voor de binnengekomen reacties!

Ik ga het een beetje "moeilijker" maken omdat wij erg graag een nieuwe aanvulling willen hebben. Daar gaat ie!
Angex Marvellous Heat Pack
Angex Health Care Marvellous Heat Pack is the latest medical product for health care made from incorruptable materials of high thermal energy......en dan gaat het nog even verder. Dit produkt heeft in 1991 een Gold Medal gewonnen in de Second Beijing International Fair.

groet
Fejarie

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kan iemand uit de fysiotherapeutische hoek je op weg helpen. Informeer eens hier of daar. Z.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je al gegoogeld op Angex Marvellous Heat Pack

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

snah schreef op vrijdag 13 jan 2012, 22:06: Heb je al gegoogeld op Angex Marvellous Heat Pack

Heb ik net gedaan, maar niets. Heb andere zoekmachine gebruikt:

fejarie, op deze zoekmachine zag ik wel iets, maar niet wat op jouw omschrijving leek. Maar omdat je het vrij lang geleden hebt aangeschaft, probeer eens
http://ixquick.com en zoek op Instant Heat Pack, misschien kom je er wel iets tegen. Succes.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

snah, die had ik ook (kan nog steeds niet KLIK) maar dat lijkt er volgens mij niet op.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eens naar Hong Kong: emori.com.hk. Het pakje "Doctor's choice" heeft er misschien iets van weg? Z.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is vaak te koop op de gezondheidsbeurs 20,21,22 januari in utrecht jaarbeurshal!

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

brasker schreef op dinsdag 17 jan 2012, 12:27: Is vaak te koop op de gezondheidsbeurs 20,21,22 januari in utrecht jaarbeurshal!

Bedankt voor de tip!
Groet
Fejarie

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

driemaaldrie, uw verwijzing geeft bij mij aan: u gebruikt verouderde link. Werkt het bij u wel? Anders is het mijn pc.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2015 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is al van een tijd geleden, maar misschien kan je er iets mee (of anderen die dit lezen).
Ze verkopen bij Relaxxed.nl van die warmtezakken (ook van die grote), is dat iets wat je kunt gebruiken?

ve
door verwijderd - Oct 19, 2015 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

jorg78 schreef op maandag 19 okt 2015, 16:58:

Ze = we .....

ve
door verwijderd - Oct 20, 2015 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hitte pitten. Bestaan in honderden variaties te koop.

Ik begrijp niet precies wat de magneet dan moet toevoegen. Of veroorzaken die aardstralen?