tr
door trompetten2 Feb 12, 2005 om 14:33
Voeding & gezondheid

Weet iemand iets over anderzorg ziektekosten verzekering

Ik heb een paar vragen over ander zorg ziekenfonds verzekering.

1.Zijn er veel problemen met accepteren.

2.Kun je de ene verzekering opzeggen, voordat je bij de andere terecht kunt. je moet namelijk binnen 1 week onze huidige verzekering opzeggen. en ik weet niet of we geaccepteerd worden bij anderzorg.

Stel dat dat wel zo is en je word geweigerd kun je dan automatisch teru zonder voorwaarden bij de oude verzekering.

3.zijn er problemen bij anderzorg bijv: huisartsen of apotheken die geen contrackt hebben met ander zotg.

anderzorg is een van de goedkoopste verzekeringen waar zit het addertje t.o.v. Achmea die het dubbele rekent per maand

187 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2005 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

U bent wel erg laat als alles binnen 1 week nog geregeld moet worden.

U doet er verstandig aan om de polisvoorwaarden naast elkaar te leggen, er zijn niet veel mensen (waarschijnlijk geen) die beide verzekeringen tegelijk binnen hun gezin hebben.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2005 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Trompetten2, Misschien is het zinvol om het hele overstapje naar een andere Maatschappij 10 maanden uit te stellen en even te wachten wat Hr, Hoogervorst met toestemming van de kamer 1+2 voor ons geregeld heeft per 1-1 - 06.fred