Yarden
waarom was mw Van Hulten niet beter op de hoogte van de feiten in Kassa van afgelopen zaterdag? De man van Yarden zat gewoon te liegen over het zonder nadeel switchen naar een andere uitvaartverzorger. Als je dat doet, wordt je gestraft met het mislopen van een zgn 'korting' van 1400 euro, dus eigelijk wordt je gestraft. Bovendien zijn de tarieven van Yarden in vergelijking met andere uitvaartverzorgers extreem hoog. Tenslotte heeft Yarden de 'oude garde', die verzekerd waren via de vroegere AVVL en grotendeels na 20 jaar premie-vrij waren, opgezadeld met nieuwe polissen en daardoor met veel hogere kosten.
Ik kan alles wat ik hier beweer, staven met documentatie. Het zou de moeite waard zijn, om er nog een uitzending aan te besteden, want al met al is het een schandalige vertoning.
Ik was ook bij AVVL en kreeg de man yarden op bezoek, ben na zijn komst eens goed verder gaan snuffelen en kwam te weten dat het niet de beste was om mee door te gaan, heb toen besloten om een ander te nemen. Mijn gevoel was niet zo prettig om met hun in zee te gaan.
Beste mensen, heeft u een naturaverzekering bij Yarden en brengt Yarden u na de uitvaart tóch nog allerlei kosten in rekening, of heeft u in het verleden al duizenden euro's aan Yarden moeten bijbetalen, hoewel u dacht goed verzekerd te zijn? Dan is er nu goed nieuws te melden! Begin 2014 heb ik het laten aankomen op een rechtszaak en deze rechtszaak heb ik glansrijk gewonnen. Vervolgens heeft de Consumentenbond zich in deze materie vastgebeten. Mede naar aanleiding daarvan heeft de directievoorzitter van Yarden beterschap beloofd. Heeft u een naturaverzekering? Dan zult u te zijner tijd wellicht niet hoeven bij te betalen. Heeft u in het verleden al fors moeten bijbetalen, dan kunt u dit geld misschien terugvorderen. Zie voor alle details en een uitgebreide handleiding mijn website www.hansvrij.nl, kies op die website inlognummer 06 en voer als toegangscode 'uitvaart' in.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer