E van Straten
door E van Straten Jan 21, 2024 om 09:43
Voeding & gezondheid

Zijn die kinderen ook gevaccineerd toen er corona was?

zit net te kijken naar die reportage van die kinderen met logcovid maar onze vraag is dan zijn die kinderen toen er corona was gevaccineerd ? Of juist niet?

1949 7 Rapporteer
wi
door wilhelmina59 - Jan 21, 2024 om 10:38
518 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zijn medische gegevens en die worden zonder toestemming niet openbaar gemaakt.
En waar is deze docu te zien.

sjjoppy
door sjjoppy Jan 21, 2024 om 11:01
7206 Antwoorden / 3 Vragen
Thecla58
door Thecla58 - Jan 21, 2024 om 11:54
861 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb dat item ook gezien.

Maar ik vraag me serieus af wat het nut van je vraag is. Het kan aan mij liggen, maar ik lees er een beetje uit van eigen schuld dikke bult. Kan me vergissen natuurlijk. Doe ik dat... dan mijn excuses.

Het gevacinneerd zijn sluit het krijgen van long covid helemaal niet uit. Ik ken mensen in mijn omgeving die gevacinneerd zijn en ook long covid hebben.

rj
door rjw Jan 21, 2024 om 19:48
3277 Antwoorden / 5 Vragen

En zonder vaccinatie was het misschien nog veel erger geweest.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jan 21, 2024 om 12:16
1778 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte E. van Straten,

Ik worstel ook met die vraag.

Het is een schokkende reportage van Kassa.

Wat schandelijk is ,is dat de minister van Volksgezondheid meer bezig is met zijn eigen carrière:

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/ook-minister-ernst-kuipers-stapt-op

sira
door sira Jan 21, 2024 om 16:51
2358 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, over een slapjanus gesproken. In Rotterdam waren ze destijds blij dat hij vertrok.

rj
door rjw Jan 21, 2024 om 19:49
3277 Antwoorden / 5 Vragen

Als ministers regeren zit het halve volk te zeiken dat ze op moeten rotten. Als ze weg gaan zit iedereen te janken want ze zijn zo hard nodig.... Het "volk" is best wel schizofreen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 21, 2024 om 20:51
1778 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte RJW,

Die Ernst Kuiper lijkt nu met zijn gedrag toch wel erg op een graaier.....

Hij loopt weg voor zijn verantwoordelijkheid.

Stem dus nooit op D66.....

sira
door sira Jan 22, 2024 om 11:51
2358 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ben blij dat hij weg is, het was maar een zeer matige minister, maar het is niet correct wat hij doet en dat geldt ook voor die anderen die vertrokken zijn. Hieruit blijkt ook weer dat het merendeel van de politici er voor hun eigen belang zitten en niet voor het algemeen belang.

Be
door Ben22 - Jan 21, 2024 om 15:37
57 Antwoorden / 6 Vragen

Corona is er nog steeds, dagelijks 1000 besmettingen.

Iv
door Ivo W - Jan 21, 2024 om 16:32
733 Antwoorden / Vragen

Wat ik begrepen heb, hebben de meeste patiënten met long-covid de covid gehad tijdens de eerste maanden van de pandemie, toen er nog helemaal geen vaccin was.
Daarnaast was er toen nog maar weinig bekend over een effectieve behandeling van de covid besmetting.

rj
door rjw Jan 21, 2024 om 19:51
3277 Antwoorden / 5 Vragen

Klinkt niet onlogisch. We weten niet veel van long covid, maar we weten wel aardig welke schade het virus aanricht in ons lijf. Beschadigde organen die niet meer herstellen zou een oorzaak kunnen zijn. En toen we nog geen vaccins hadden was de schade veel groter dan met vaccins.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 21, 2024 om 20:55
1778 Antwoorden / 31 Vragen

@RJW,

De bevolking is voor de gek gehouden door de overheid op het gebied van COVID.

Mensen stierven ondanks dat ze gevaccineerd waren.

Ook de mondkapjes hielpen niet.

Ozymandias
door Ozymandias Jan 22, 2024 om 14:17
172 Antwoorden / Vragen

@GA

Wil jij gewoon je mond houden. Jouw mening is geen fluit waard want je weet gewoon niet waar je het over hebt.

Ga je schamen.

Re
door Reinier182 - Jan 21, 2024 om 21:12
167 Antwoorden / Vragen

Is het belangrijk om het te weten? Het antwoord is toch nooit goed. Wanneer er ja gezegd wordt is het de vaccin is de oorzaak. Is het nee dan is hadden ze maar het vaccin moeten nemen. Achteraf willen oordelen vanuit onwetende en geen kennis hoek heeft weinig toegevoegde waarde voor deze vraag. Het is erg zat dat het deze kinderen is overkomen. Dus waarom willen oordelen en veroordelen? Zeker hier op een site waar de meeste geen medische kennis achtergrond hebben? Deze vraag kan je beter sluiten.

Ja
door JannyBoe Jan 21, 2024 om 21:38
521 Antwoorden / Vragen

Perfect verwoord!

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 21, 2024 om 21:51
1778 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Reinier,

Deze vraag is juist naar aanleiding van de schokkende reportage van Kassa televisie.

De reportage over long covid bij kinderen riep bij ook meer vragen op :

Zijn de ouders gevaccineerd?

Waarom is er geen Europese samenwerking op COVID-gebied?

Wat heeft Ernst Kuipers tijdens zijn minister-periode gedaan voor deze kinderen?Niets???....

Waarom hebben de huisartsen niet eerder aan de bel getrokken???

Het lijkt op doofpot-schandaal.....

Re
door Reinier182 Jan 28, 2024 om 19:25
167 Antwoorden / Vragen

Ja daar lijkt het op maar die gegevens krijgen we niet te zien wat een probleem is om te oordelen.

rj
door rjw Jan 29, 2024 om 07:17
3277 Antwoorden / 5 Vragen

@GA: dat er geen EU samenwerking is, is niet zo gek. De EU gaat daar niet over. Maar blijkbaar ben jij ook voor meer EU. Dan kan je meer in EU verband doen dan wat nu het geval is. Er zijn immers nog veel meer gebieden die je beter samen kunt doen.

Re
door Reinier182 Jan 29, 2024 om 10:48
167 Antwoorden / Vragen

Ja Europa werkt samen in het oplossen van besmettingen maar informatie over medische informatie wordt niet zomaar overal gedeeld. Al zou je het weten dan nog blijft het moeilijk de oorzaken te vinden?

1paul
door 1paul - Jan 29, 2024 om 08:17
3168 Antwoorden / 0 Vragen

dat zal niet voor iedereen zo zijn, in de reportage werd gezegd volgens mij, "na dat de kinderen covid gehad hadden" maar check dit even....