he
door henkieduck Oct 11, 2005 om 01:22
Voeding & gezondheid

Zorgtoeslag

hai die luitjes....ik heb nog steeds geen formulieren ontvangen over de zorgtoeslag,terwijl erin mijn omgeving steeds meer mensen zijn die dat ding al lang en breed teruggestuurd hebben ..heb nu al vier keer met de balastingstelefoon gebeld om dit aan te geven en zij zouden het wel in orden maken en alsnog de aanvraag opsturen,maar tot op heden 10-10-2005 nog steeds ontvangen .en nu weet ik het niet meer ,,,aangezien dit voor 1 november binnen moet zijn ,en ik niet weet wat er gebeurt als ik helemaal geen aanvraag krijg , wat gebeurt er dan ...ben ik dan niet verzekerd en wat dan ...ik ben wel afhankelijk van een pepaalde soort medicijn die ik echt dagelijks moet slikken...ik krijg nu al het gevoel dat die nieuwe regeling niet goed gaat werken en dat de balastingsdient dit niet aankan...wie weet wat ik moet doen en wie weet of er meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen

247 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 11, 2005 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op www.belastingdienst.nl kun je een programmaatje downloaden, waarmee je je aanvraag  voor zorgtoeslag en huurtoeslag electronisch kunt insturen.

Ik heb ook nog geen formulier binnengekregen en het ook op die manier gedaan.

Groet, Miguel.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2005 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henkieduck,

Ik weet niet waar alle antwoorden tot nu toe van vandaag gebleven zijn,
maar hierbij nogmaals de link naar bovenstaand programmaatje, waarmee
je elektronisch de toeslag kunt aanvragen (afkomstig van
www.toeslagen.nl):

Aanvraag- en wijzigingsprogramma huur- en zorgtoeslag downloaden

Brynnar

ve
door verwijderd - Oct 11, 2005 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

@brynnar: Alle antwoorden van vanmorgen zijn verdwenen. Kennelijk was het weer eens noodzakelijk om een backup terug te zetten. Ik had vanmorgen al gezien dat de 'kop' van dit forum was verdwenen en kennelijk konden ze het alleen op deze manier oplossen. Freya

ve
door verwijderd - Oct 27, 2005 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan elektronisch zoals je al hebt gehoord.

Als je geen formulier opstuurt ben je gewoon verzekerd alleen krijg je dan geen zorgtoeslag.

Midden december krijg je bericht van je zorgverzekeraar over de inhoud en de kosten van de nieuwe basisverzekering en eventuele aanvullende verzekering.