komsja
door komsja Mar 23, 2015 om 17:47
Voeding & gezondheid

Zwanger of niet Zwanger

Mijn schoondochter heeft twee zwangerschap tests gedaan en daar uit bleek dat ze zwanger was,de test bij de huisarts wees uit dat ze Niet zwanger was,volgens huisarts zijn de zwangerschap tests uit de winkel ook betrouwbaar.Wie heeft dezelfde ervaring en weet hoe het komt dat de ene test wel en de andere test niet zwanger aangeeft.

1122 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 23, 2015 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo komsja,

Dat kan ook te maken hebben met het tijdstip van afname bv.

Lees maar eens hier.

Nog wat info: klik.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2015 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3
Hoorde zojuist dat ze weer een test hadden gedaan(uit de winkel) en die was ook weer (wel zwanger),maar dank voor je verwijzing naar de site,s en heb ze dat doorgegeven.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2015 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ a.s. opa komsja, nou, als ik de verwijzingen edrick3 lees en nu weer de derde test, lijkt het er wel op dat het net zo betrouwbaar is als een leugendetector: 9.99999 procent kan op juistheid, net als een DNA test. Mag je nog niet feliciteren, de 3 maanden periode! maar hoop dat alles goed verloopt.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Drie keer testen?.

Twee keer de 'oeps-test' maar gelukkig had de arts een goeie test.... Iets met kikkers....

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste thuis testen zijn tegenwoordig super gevoelig. Ze testen positief met minder hormoon hcg.
Thuistesten testen vaak positief met 25 iu/l. Of te wel 4 weken zwangerschap of zeker positief als menstruatie zou moeten beginnen/
Testen dokter zijn vaak iets minder gevoelig en testen positief met 50 IU/l. Of te wel net overtijd .

Het kan dus best zijn dat ze voor de thuistesten voldoende hormonen in der urine had. En dus zwanger. Daarna bij de huisarts nog te pril zwanger was en dus negatief volgens die test. Als ze nu nog positief test ( zwangerschap kan ik heel vroeg misgaan natuurlijk ) moet hij bij de huisarts over 2 dagen ook positief zijn aangezien hormonen om de dag verdubbelen.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor de reacties,vanmorgen hoorde ik dat de urine test bij de huisarts ook bleek dat ze zwanger was (ongeveer 5 weken) en ik word in vrij korte tijd voor de derde keer opa,maar wat tenormin ook al aangaf de bewuste eerste 3 maanden is ook spannend,maar ze hebben al een complete babykamer en kinderwagen aangeschaft en staat dus nu al gereed.
Maar laten we er maar vanuit gaan dat alles goed gaat.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@komsja,

.....maar ze hebben al een complete babykamer en kinderwagen aangeschaft en staat dus nu al gereed......
Dát is snel. ;-)
.....Maar laten we er maar vanuit gaan dat alles goed gaat......
Inderdaad, maar het blijven toch altijd spannende tijden in een mensenleven.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

De kleinkinderen zullen blij zijn met zo'n sportieve opa. Op naar de volgende. ?

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3
Dat had ik ze ook al gezegd,en even die drie maanden af te wachten,maar ja ze waren er helemaal blij en vol van en dan ga je er maar niet te ver op door om niet hun geluksgevoel te verpesten.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2015 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ tenormin
Vind dat een hele goeie en scherpe reactie van u.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2015 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Komsja,

Van welk merk was de zwangerschapstest uit de winkel?