wo
door wova Jan 28, 2005 om 21:51
Vrije tijd & tuin

Ab King Pro

Wie heeft er goede of slechte ervaringen met de nieuwe 'Ab King Pro' onder meer van TelSell? Het zou dagelijks 3-4 minuten vragen om daarmee fit te worden en te blijven met name door het revolutionaire ontwerp waarmee spieren worden aangespannen in de beweging op- en neerwaarts en beneden-parallel.

Was het 'even leuk' en nu al weer stof aan het vergaren?

Was het gammel of juist degelijk en duurzaam gemaakt?

397 3 Rapporteer

joostw
door joostw - Jan 28, 2005 om 22:38
22 Antwoorden / 2 Vragen

Als je echt 3-4 minuten per dag op dat ding wil gaan zitten zal het resultaat je waarschijnlijk een beetje tegenvallen.

De paar minuten extra beweging die je krijgt zullen je geen six-pack en een lager gewicht opleveren.

Je moet voor het beste resultaat vooral op je voeding cq. eetgewoontes letten en ook meer bewegen als gewoonlijk, daarnaast de eerste week 3-4 min. per dag op dat ding, daarna per week minimaal 1 minuut erbij. Dat helpt wel maar is niet gemakkelijk langer als een maand vol te houden, na 2 weken is de lol er echt wel af voor de meeste mensen.

Ik heb er zelf een( een Tell-selletje dat ik gekregen heb als hint) en ben tevreden over het resultaat tot nu toe.Het scheelt wel dat ik geen six-pack hoef te hebben.

Het is redelijk degelijk gemaakt, al zijn er ook flutdingen in de handel.

fd
door fdb - Aug 24, 2005 om 15:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb er ook 1 alleen niet via telSell en ben er tevreden over. Vind alleen dat het in het begin vrij lastig is om een ritme te vinden als je er op ligt omdat het iets anders is dan een Abroler, welke ik ook heb liggen. Ik zelf ga voor de abroler en kan je zeggen dat het je idd maar kwartierje per dag kost en toch cm in omvan scheelt in een maand tijd. Maar de voeding is nog belangrijker. Er schijnt nu ook een gebogen plank in de handel te zijn welke ze bij veel sportscholen hebben waaronder de mijne en kan je zeggen dat die echt goed is maar wel heel zwaar. Maar ja er komt elk half jaar wel weer een buikspierapparaat uit dus staar je er niet blind op en kijk eens in een winkel voor fitness apparatuur.

brynnar
door brynnar - Aug 24, 2005 om 15:15
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Niet erg actueel meer......