ge
door germenterhorst May 31, 2012 om 22:58
Vrije tijd & tuin

Bestelling niet geleverd sport24

Op 11 mei een bal besteld bij footbal24 (sport24)
Na 1 week gemaild geen reactie
na 2weken gebeld, geen gehoor, opnieuw gemaild geen reactie
Toen klacht.nl ingevuld
Volgende dag werd ik opgebeld door sport24
"bal is niet meer leverbaar" ik vroeg waarom die dan nog wel op de website staat, waarop zij zei dat de bal waarschijnlijk over 4 weken weer wel leverbaar zou zijn maar dat de leverancier nu niet aan sport24 wilde leveren om een of andere rede
Zij bood aan om het geld terug te storten, waar ik mee akkoord ging
Ik heb gevraagd om deze afspraak even per mail te bevestigen, dit moest ze navragen of dat kon
Tot op heden geen bevestiging gehad en geen geld
In contact komen met sport24 lukt niet

Uw ordernummer is 2WS3BF452460
[edit-redactie]

Football24
€ 20,46 incl. BTW
Pakketpost Standaard (Uw order wordt geleverd via PostNL)
IDeal

672 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 31, 2012 om 23:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het kan wel oplopen tot 3 weken omdat zij verplicht in die tijd het geld terug te storten

zwemmer
door zwemmer - May 31, 2012 om 23:34
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wacht tenminste 30 dagen daarna heb je recht tot klagen. Dat is wettelijk bepaald.

zoekster
door zoekster - Jun 1, 2012 om 09:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Na dertig dagen van aankoop (dus na 11 mei) heb je recht op geld terug, dat bedoelde zwemmer waarschijnlijk, maar klagen is iets anders dan geld terug.
Nog even geduld hebben dus.

bo
door bowina - Jun 11, 2012 om 14:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb het ook gehad met die website, ik kreeg verkeerde dingen geleverd, leek totaal niet op wat ik besteld had. ik heb het terug gestuurd en mijn geld niet weer terug gekregen.
ik ben er zelf niet meer achteraan gegaan dus was ook mijn eigen fout maar laat wel weer zien dat het niet helemaal goed zit met die website.

tdehond
door tdehond - Jun 11, 2012 om 14:46
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Hun a.v.
10. Klachten, onderzoeksplicht, verjaring en nakoming
10.1 Reclamering ter zake het niet ontvangen van de bestelling dient binnen zeven (7) dagen na
ontvangst van de factuur te gebeuren, daar anders de juistheid van de factuur vaststaat.

12.2 Alle geschillen welke mochten ontstaan naar aanleiding van de onderhavige overeenkomst dan
wel van nadere overeenkomsten, die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen worden beslecht
overeenkomstig het Reglement van het Nederlands Arbitrage Instituut of, indien Sports24 daarvoor
kiest, de bevoegde rechter van de woon- of vestigingsplaats van Sports24 of de koper.

Voor mij redenen om er niet te kopen.

gb
door gb4u - Jun 15, 2012 om 15:34
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb op 30 mei ook voor een bedrag van bijna € 50 besteld bij sports 24, je kreeg op die dag korting, na een week niet geleverd, erheen gebeld, het kwam over een week, nu nog niets, maar wel een pakketje die naar iemand anders moest, weer gebeld maar nu ligt de telefoon er waarschijnlijk uit en de website is ook niet te benaderen,gisteren na vier uur wel weer als ze gesloten zijn, het is of ze dit bewust doen, ik heb maar besloten om per aangetekende brief mijn geld terug te vragen,het riekt hier erg naar oplichting, dit soort webwinkels moeten direct gesloten worden, ik hoop dat kassa er wat mee doen kan in een uitzending, of met alle gedupeerden in een bus naar Amersfoort waar die zaak zit.