ru
door rubenk Mar 1, 2004 om 19:54
Vrije tijd & tuin

Cd verzenden

Ik wil een cd verzenden binnen Nederland, maar ik heb geen idee wat de kosten hier van zijn. Zou iemand mij kunnen vertellen wat de kosten zijn, en hoe het versturen in z'n werk gaat? Alvast bedankt

18842 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:55
504 Antwoorden / 8 Vragen

Bij de meeste boekwinkels kun je losse enveloppe kopen met luchtkussentjes deze zorgen ervoor dat de cd heel aankomt.
Deze kosten ong 0.50 euro per stuk aan verzenkosten ben je ongeveer 1.20 kwijt, maar laat het op een postkantoor voor de zekerheid even wegen.
Groet: Gery

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:55
174 Antwoorden / 14 Vragen

Zendingen die niet groter zijn dan 38 x 26,5 x 3,2 cm en die (mede) bestaan uit andere goederen dan een schriftelijke mededeling, zoals dvd's, diskettes en cd's, zijn buspakjes. Deze kunnen tegen het brieftarief worden verzonden.
Brief tarief:
TPG Post Tarievenwijzer

Tarieven per 1-1-04

BTW -

Munteenheid EUR

0-20 gr. 0,39

20-50 gr. 0,78

50-100 gr. 1,17

100-250 gr. 1,56

250-500 gr. 2,25

500-2 kg. 3,00

2-3 kg. 3,00

bron: http://www.tpgpost.nl

Verder sluit ik me bij gery aan. Bij een winkel als bijvoorbeeld bruna kun je envelopen halen. Maar ook op het postkantoor kun je hiervoor terecht.

badboy
door badboy - Apr 16, 2004 om 12:55
5 Antwoorden / 0 Vragen

pak een envelop, stopt 2 stukjes karton er in en ertussen stop je de cd. en vergeet natuurlijk de postzegel niet!

op
door opa_1 - Apr 16, 2004 om 12:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

Een CD verzenden in een zogenaamde "bubble wrap" enveloppe kost je drie postzegels van 39 cent.

disneymania
door disneymania - Apr 16, 2004 om 12:55
8 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo
Je koopt zo'n bubbeltjesenveloppe en doet de cd erin. Leg deze op de keukenweegschaal en kijk op www.tpgpost.nl wat de kosten zijn voor het gewicht.
Groetjes

ge
door gebakje - Mar 29, 2005 om 14:21
7 Antwoorden / 2 Vragen

Gewoon even op het postkantoor vragen. Meestal geen probleem.

En een wat grootere envelop en twee maal 39 vent er op en geen probleem.