nk
door nkoutstaal Dec 1, 2011 om 18:58
Vrije tijd & tuin

Concert Ilse de Lange uitgesteld

Je hebt 2 kaartjes gekocht voor het Concert van Ilse de Lange in het Gelredome op 23 maart 2012. Nu door prive omstandigheden van Ilse wordt het concert uitgesteld tot niet nader te noemen datum. Op zich allemaal erg triest voor Ilse maar wel een verveldende toestand. Ik moet maar afwachten wat voor datum het gaat worden en of ik die datum wel kan gaan. Overmacht is in dit geval wel een heel lange termijn overmacht. Als mijn vader ernstig ziek is dan mag ik best voor hem gaan zorgen maar wel op eigen kosten en niet op kosten van mijn werkgever.
Annuleren is er bij de tussenhandelaar Tickets4U in ieder geval niet bij maar ik begrijp dat dit nergens het geval is.
De truc in deze zit volgens mij in UITGESTELD en niet AFGELAST want dan had het een ander verhaal geweest.
Maar ja hoe lang is uitgesteld>? IS er een oplossing of staat Tickets4U in zijn recht om te weigeren terug te betalen?

1018 9 Rapporteer

loreleigil
door loreleigil - Dec 1, 2011 om 19:06
678 Antwoorden / 3 Vragen

Het concert is niet afgelast, dus kan er geen geld worden teruggegeven. Dus is het afwachten inderdaad. Ik vind u overigens niet echt sympathiek reageren. Eerst zeggen dat het erg triest voor haar is, om vervolgens te sneren dat u niet op kosten van uw werkgever voor uw zieke vader zou mogen zorgen. Ilse wel dan? Wedden dat die op het moment dat zij niet werkt, ook geen geld verdient, op de opbrengst van de CD verkoop na? En wie is haar werkgever? U? Tickets4U? Lekker empathisch ingesteld bent u.

tenormin
door tenormin - Dec 1, 2011 om 19:43
16873 Antwoorden / 108 Vragen

nkoudstaal, dat het concert van Ilse de Lange is uitgesteld, weet u. Ook de reden daarvoor. Wilt u misschien een datum wanneer de pappa van Ilse overlijdt? Vind het eerlijk gezegd heel vreemd om hier vergelijkingen te gaan maken over u en haar. Dat er geen enkele empathie uit uw vraag blijkt kan ik niet zo waarderen. Inge is haar eigen baas en kiest ervoor om bij haar vader te zijn. U komt wel eens aan de beurt voor het concert; alleen: een datum kan men gelukkig niet geven.

rj
door rjw - Dec 1, 2011 om 20:13
3300 Antwoorden / 5 Vragen

Het is overigens niet al te snugger om tickets bij ticket4u te kopen. 1 Google opdracht zorgt al voor een pagina vol negatieve reacties.

Ik vraag me iedere keer weer af hoe mensen toch bij die rare verkoopsites terecht komen. Wat is er mis met de officiele verkooppunten?

vladja
door vladja - Dec 1, 2011 om 20:22
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als mijn vader ernstig ziek is dan mag ik best voor hem gaan zorgen maar wel op eigen kosten en niet op kosten van mijn werkgever.

Google eens op "zorgverlof". Je krijgt in bepaalde gevallen zelf gedeeltelijk doorbetaald door je werkgever.

Het is echter de vraag of iemand door jou verzorgd wil worden vanweng je "enorme inlevingsvermogen".

Vladja

nk
door nkoutstaal - Dec 1, 2011 om 20:28
3 Antwoorden / 1 Vragen

RJW: klopt daar ben ik nu dus ook achter. Overigens mijn vraag wellicht niet zo handig gesteld maar eigenlijk was mijn vraag of Tickets4U in zijn recht staat in deze om mijn annulering te weigeren. Zou een officieel verkooppunt hier anders mee omgaan??
En het kopen van die kaartjes bij Tickets4U was nogal impulsief en pas later via google het bedrijf checken is niet slim natuurlijk en wel de laatse keer dus.

tenormin
door tenormin - Dec 1, 2011 om 20:47
16873 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat die kaartjes kopen bij Tickets4U net zo impulsief was als je vraag; denk dat je spijt hebt hem gesteld te hebben.

nk
door nkoutstaal - Dec 1, 2011 om 20:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

klopt

getty
door getty - Dec 2, 2011 om 15:30
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dat vind ik dan wel weer netjes om dat toe te geven.

Volgens mij geven (sommige) erkende bureaus wel geld terug als mensen dat willen. Ik had bv kaartjes voor een voorstelling van jochem meijer die verplaatst is naar 2013. Omdat ik dit te lang vond duren heb ik geannulleerd en mijn geld terug gekregen.

tenormin
door tenormin - Jan 13, 2012 om 19:14
16873 Antwoorden / 108 Vragen

nkoutstaal,
ik hoop niet dat je nu zit te tandhakken op een spoedig concert van Ilse, nu haar vader is overleden. Maar ja, je kaartjes zijn pas voor 23 maart, toch? Krijg je misschien toch "waar" voor je geld, mocht ze het door laten gaan. Arme Ilse.