is
door iskksj Mar 8, 2010 om 13:06
Vrije tijd & tuin

Digitaaltvpakket.nl

ik kreeg vanmorgen een mail van digitaaltvpakket.nl met de mededeling dat ik voor €15,00 eenmalig honderden tv- en radiozenders kan ontvangen. Kan iemand mij vertellen of zij ervaringn hebben met dit bedrijf?

11775 7 Rapporteer

pino123
door pino123 - Mar 8, 2010 om 13:16
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Gaat over een pakket digitale tv, via de computer. Daarnaast is het een internationaal aanbod van zenders. Ik heb even op deze redelijk 'vage' site zitten kijken. Er staat totaal geen zender overzicht bij, ook geen adres gegevens en contact gegevens o.i.d. Dan blijven er voor mij een hoop vragen over...

Beslissing is aan jezelf, ik twijfel erbij!

freya
door freya - Mar 8, 2010 om 13:42
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo iskksj,

Ze timmeren blijkbaar aan de weg. Afgelopen zaterdag was er ook al een vraag hierover. Hier de 'link' naar het antwoord wat ik daar plaatste:

[u]Goedkoop digitaal TV kijken via internet[/u]

m.vr.gr. Freya

magicscanman
door magicscanman - Mar 8, 2010 om 19:55
261 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

freya
door freya - Apr 20, 2011 om 18:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@wegisweg7:

Reclame maken op dit forum is niet toegestaan hoor en zeker niet van die 'digitale TV' pakketten die je van alles beloven, maar waar je feitelijk weinig aan hebt. Bovendien is het ook géén vervanging van de 'normale' TV (iets wat altijd wel gesuggereerd wordt).

Freya

we
door wegisweg7 - Aug 29, 2011 om 09:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb gisteren een pakket gedownload en het is een goed pakket
ik heb hier een link daar naartoe:[Edit redactie: Het is niet toegestaan om reclame te maken op dit forum]

ba
door baro - Aug 22, 2012 om 20:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

Er bestaat Digitaal TV Pakket en TV Pakket Digitaal. Uiterst verwarrend. De laatste schijnt van naam veranderd te zijn in Fiber TV. Ze bieden honderden TV en eventueel radio stations voor een gering eenmalig bedrag aan en via de laptop te ontvangen. Tot nu toe is het nog niet gelukt een station te ontvangen en de klantendiensten zijn nauwelijks te bereiken. Het lijkt tot nu toe geld uit de zak kloppen.

hk_mr308
door hk_mr308 - Aug 22, 2012 om 20:44
146 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=baro schreef op woensdag 22 aug 2012, 20:40]Er bestaat Digitaal TV Pakket en TV Pakket Digitaal. Uiterst verwarrend. De laatste schijnt van naam veranderd te zijn in Fiber TV. Ze bieden honderden TV en eventueel radio stations voor een gering eenmalig bedrag aan en via de laptop te ontvangen. Tot nu toe is het nog niet gelukt een station te ontvangen en de klantendiensten zijn nauwelijks te bereiken. Het lijkt tot nu toe geld uit de zak kloppen.

Misschien even een nieuw topic aan maken aangezien dit topic verouderd is. Verder is het gezegde "If its to good to be true, it is!!" als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo.