wwsalomons
door wwsalomons Dec 2, 2010 om 12:42
Vrije tijd & tuin

Dubieuze praktijken Lecturama

Onderstaand bericht heb ik vandaag gestuurd naar Postbus 51 en http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

L.S. Enige tijd geleden werd ik telefonisch benaderd door een van de werknemers van Lecturama. Ik zou meegedaan hebben met een enquête en als dank daarvoor kon ik kiezen uit een aantal cadeaus. Ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen en om die reden heb ik mijn bankrek. nr. gegeven. Tot mijn grote verbazing kreeg ik i.p.v. het cadeau, Oosterse vechtfilms toegestuurd (n.b. ik hou al HELEMAAL niet van vechtfilms!) Heb terstond het pakket retour gestuurd. Om het een en ander nog bizarder te maken kreeg ik gisteren een aanmaning! ad €8,38, zijnde verzendkosten verhoogd met administratiekosten. Na enig speurwerk op het net bleek dat ik niet het enige slachtoffer ben van hun dubieuze praktijken: viewtopic.php?f=21&t=31927&start=60 http://www.hetspoorbijster.nl/forum/sho ... .php?t=770 viewtopic.php?f=1&t=81006 http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... h-enquete/ Hopelijk kan hiertegen actie ondernomen worden. Met vriendelijke groet,
W.W.Salomons

334 2 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 2, 2010 om 13:15
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wat voor cadeau had je uitgekozen? Heb je dat ooit ontvangen.
Zat er bij de vechtfilms correspondentie. Zo ja, heb je dat doorgelezen.
Iets dat je niet besteld hebt mag je houden, dus als je zeker weet dat je geen vechtfilms hebt besteld had je ze niet retour hoeven zenden.

Kan Lecturama iets bewijzen van een of andere bestelling van jouw kant.

wwsalomons
door wwsalomons - Dec 2, 2010 om 13:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

Had een Boeddha beeldje uitgekozen, maar niet ontvangen

Waarom zou ik die vechtfilms behouden? Ik haat vechtfilms '-)

Volgens mij kunnen ze niets bewijzen, aangezien het een en ander telefonisch is gebeurd. Maar goed, ik wacht nog op hun reactie