ma
door manus59 Sep 6, 2023 om 19:46
Vrije tijd & tuin

Foto van inscriptie op lepeltje

Weet iemand misschien  hoe je met een Samsung A13 mobiel een inscriptie/tekst/afbeelding goed te lezen kan krijgen?

1191 3 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 6, 2023 om 19:48
2273 Antwoorden / Vragen

In principe op macro stand, als het toestel dat onderateund, anders goede scherpe foto en dan vergroten.

mahadma
door mahadma - Sep 6, 2023 om 19:49
11735 Antwoorden / 52 Vragen

Probeer (mits aanwezig) de macro stand van de camera en zoek een lichtpunt zodat er contrast is en de inscriptie zichtbaar.
Vraag anders iemand in uw omgeving die een echte camera (en kennis)  heeft.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 6, 2023 om 19:58
16979 Antwoorden / 202 Vragen

Indien het na gegeven imogelijkheden niet lukt, heeft u een scanner, probeer het dan daar mee.

JMA2
door JMA2 Sep 6, 2023 om 22:39
147 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk, dat is een heel slimme tip. Daar kan ts iets mee. Scannen op hoge resolutie en inscriptie is vast goed leesbaar.