lb
door lbezembinder Nov 4, 2003 om 10:14
Vrije tijd & tuin

Georganiseerd wandelen in Europa

Ik wil graag georganiseerd gaan wandelen in Europa. Wel graag met een beetje comfort (geen kamperen). Heeft er iemand tips?

1791 10 Rapporteer

manonna
door manonna - Apr 16, 2004 om 11:52
7 Antwoorden / 11 Vragen

SNP Natuurreizen (www.snp.nl) zijn gespecialiseerd in zgn. ' actieve vakanties' en die hebben allerlei wandel/fietsvakanties in Europa en de rest van de wereld, met overnachtingen in hotels. Volgens mij wordt zelfs je bagage vervoerd. Veel plezier alvast!

mi
door mirandak - Apr 16, 2004 om 11:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bij deze kan ik je aktiva tours aanbevelen. Zij hebben fiets en wandelvakanties in heel europa. Dit kan zelfstandig en in groepsverband. Wat betreft overnachting heb je de keuze uit Hotel, Bungalows en kamperen. Je bagage wordt door de reisleider(ster) naar je volgende overnachtingsadres gebracht. Zelf heb ik inmiddels 3 vakanties met deze organisatie gedaan. Je kunt deze organisatie terug vinden op: www.aktivatours.nl en natuurlijk bij het reisbureau. Succes

corv
door corv - Apr 16, 2004 om 11:52
41 Antwoorden / 1 Vragen

kijk eens op www.Nemo.nl, die organiseren veel o.a. in polen, ze hebben daar een hotel.

wo
door wombat - Apr 16, 2004 om 11:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Sindbad Reizen heeft in veel europese landen wandelreizen, ook met hotels incl ontbijt. Ik ben zelf parttime reisleidster bij Sindbad. Er zijn veel vaste klanten. Je bagage wordt vervoert en voor de rest kun je zelf je tijd invullen, (avond(eten) etc. Ook prijs/kwaliteit verhouding is wel goed. Er is veel vrijheid, ook als je een dagje niet mee wil.

ma
door maryde_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben goede ervaringen met Thematours.

mo
door mollie52 - Apr 16, 2004 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Talloze reisorganisatoren. SNP bevalt mij uitstekend. Verder Baobab, Djoser, Aktivatours,Thematours.

mo
door mollie52 - Apr 16, 2004 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

travellers prima organisatie

wv
door wvsoelen - May 13, 2004 om 13:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

Thematours zal niet meer lukken.Éen van de vennoten is betrokken bij een schuldsanering en het is maar de vraag of de betaalde reizen nog doorgaan.

ge
door gelianfi - Feb 20, 2005 om 13:35
3 Antwoorden / 1 Vragen

hallo, wij zijn 2 jaar geleden in Ierland geweest te wandelen de Dingleroute, alleen je rugtas mee, de bagage wordt door de B&B eigenaren naar je volgend adres gebracht, het was een 10daagse wandeltocht en het was FANTASTISCH, niet goedkoop maar toch best luxe.

sa
door sasber - Oct 29, 2006 om 20:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer is Kreta.

www.happywalker.com

erg goed in diverse rondreizen