re
door rebbel Jan 8, 2004 om 19:44
Vrije tijd & tuin

Gratis DVD-speler?

Afgelopen week kreeg ik weer 2 bonnenboekjes in de bus.
Vol met aanbiedingen a la "Koop deze unieke muntenset a 5 euro" of "De KunststofKozijnenKanjer".
Zo ook de volgende: "Koop deze videobandenset van Laurel & Hardy a 3,88 euro en krijg er een DVD-/Video-speler bij. Gratis!"
Daar zitten ongetwijfeld adders onder het gras, maar mijn vraag is;
Heeft iemand hier ervaringen mee, positief of negatief?
Weet iemand of dit 'geval' wel eens in de publiciteit is geweest, en zoja, waar/welke media?
Bedankt alvast, Rebbel

516 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:26
504 Antwoorden / 8 Vragen

Meestal is het zo dat de 1e vrijblijvende bestelling van bijvoorbeeld die 3.88 je niks extra's krijgt, maar sluit je een abonnee af en neem je dus de hele serie af, dan pas heb je recht op die DVD speler. Dus wil je de complete Laurel & Hardy serie, dan krijg je de speler, maar als je het alleen om de speler doet, kan je beter in een winkel een DVD speler halen.

ka
door kanjertje - Apr 16, 2004 om 12:26
6 Antwoorden / 1 Vragen

ben het gedeeltelijk met gery eens maar dan krijg je alleen de eerste zending voor 3.88 en daarna betaal je al gauw het 3 dubbele en als je dan de hele serie hebt gehad dan pas krijg je je dvd speler ,dus kan je hem beter in de winkel kopen want wat kost nu een dvd speler tegenwoordig groetjes

he
door heidy - Apr 16, 2004 om 12:26
12 Antwoorden / 12 Vragen

Als dat van Lecturama is dan moet je het niet doen.
Je krijgt de DVD-speler pas bij de laatste dvd.
Dus niet bij de proefzending.

me
door menssana - Apr 16, 2004 om 12:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

Het is in de afgelopen 25 jaar in Nederland nog niet voorgekomen dat je ongevraagd zomaar iets gratis kreeg en zeker niet in je bus. Er is een oplossing voor dit soort ongevraagde lekkermakers: Ga naar het gemeentehuis en haal daar een deursticker: NEE en nog eens NEE.
Sind ik die op de deur heb krijg ik geen onnodige bladen, reclame, ongewenste lekkermakers enz. meer in de bus; scheelt een hoop rotzooi elke week.
DVD's zijn tegenwoordig niet duur meer en je kunt dan zelf uitmaken wat je koopt en leuk en betaalbaar vindt.

acjzr1
door acjzr1 - Apr 16, 2004 om 12:26
295 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mijn weten is dit onderwerp bij radar of kassa al een behandeld,ook bij ombudsjan op vrt is dit onderwerp ter sprake geweest.Het is duidelijk dat je de hele serie moet bestellen om kans te maken de speler te krijgen. Dit wordt uit de bonnenboekjes echter niet duidelijk.Ondanks het feit dat men probeert mensen te misleiden kunt U beter uw gezond verstand gebruiken en gewoon een voordelige dvd-speler aanschaffen(v.a. +/- 50euro) dit is veel goedkoper.

ha
door hansyvonne - Jan 31, 2006 om 23:20
36 Antwoorden / 8 Vragen

de enige juiste manier is : DOORMIDDEN SCHEUREN, EN NOOIT MEER REAGEREN OP DIE ROTZOOI.        BEGREPEN!!!

ja, sorry hoor, maar dat is de enige taal die een hoop mensen begrijpen om niet in allerlei rare situaties terecht te komen .