ba
door baer Apr 28, 2019 om 21:37
Vrije tijd & tuin
Ik heb kaartjes besteld betaald en een mail bevestiging gekregen.  Nu ???

Ik heb kaartjes besteld betaald en een mail bevestiging gekregen. Nu ???

Ik heb viagogo kaartjes besteld voor de oranje vrouwen 20 juni in Reims.
Ik Zie nu vele negatieve reviews.
Krijg pas in de week voor de wed strike de kaartjes.
Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar ze zijn ??
- of ben ik nu al bedonderd??

3596 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2019 om 21:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet heel erg betrouwbaar nee.

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/

Marktplaatsen

Er zijn talloze marktplaatsen op internet waar individuen maar ook bedrijven onderling kaarten aan elkaar verkopen. Het is niet bij alle partijen duidelijk of je nu een kaart van een individu koopt of van een professionele doorverkoper.

Bij deze marktplaatsen heb je geen 100% garantie op toegang en betaal je een ander bedrag dan de oorspronkelijke ticketprijs.

Voorbeelden hiervan zijn oa:
Marktplaats
Ticketswap
Viagogo
Seatwave

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2019 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom gaat u nu naar reviews kijken? Waarom niet bij de officiële verkoper gekocht?

ne
door neodutchio - Apr 28, 2019 om 22:03
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Wij zijn 's werelds grootste secundaire platform voor live event tickets. Alle tickets zijn volledig beschermd door onze garantie. Prijzen worden vastgesteld door verkopers en kunnen hoger of lager zijn de oorspronkelijke verkoopprijs.

Nu maar hopen dat het geen tickets op naam zijn en u gewoon naar binnen mag. Overigens wel een leerschool om de volgende keer vooraf te gaan kijken waar u gaat bestellen. U weet pas hoe betrouwbaar het is als u op 20 juni in Reims staat.

tenormin
door tenormin Apr 28, 2019 om 22:29
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio. Denk dat de poorten niet open gaan in Reims.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2019 om 22:10
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Baer ,

De volgende sites zijn geen primair voorverkooppunt, koop daar in ieder geval geen kaarten, klik op de rode regels .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

1.2 Kaartenbeurs. viagogo levert een dienst die leden die kaarten willen kopen ("Kopers") in staat stelt leden te vinden die kaarten willen verkopen ("Verkopers"). viagogo neemt geen verantwoordelijkheid voor het desbetreffende kaart en de feitelijke transacties vinden plaats tussen de Kopers en de Verkopers. Zodra koper en verkoper een transactie hebben aangegaan, vallen alle transacties onder de viagogo garantie.

Lees hier eens de voorwaarden van Viagogo .

Algemene voorwaarden

costnix
door costnix - Apr 28, 2019 om 23:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Deze vraag is zo vaak voorbij gekomen en in diverse consumenten en nieuwsprogramma’s en toch tuinen mensen er in.
Er wilt ergens absoluut naar toe en koste wat het kost betaal je de prijs, die er gevraagd voor wordt.
Vroeger stonden de verkopers voor de stadions en theaters hun kaartjes te verkopen voor woekerprijzen en vaak ook nog vals.
De mens zal het nooit leren :-(

aurora1
door aurora1 - Apr 29, 2019 om 00:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor o.a. Reims moet u hier zijn:

https://tickets.fwwc19.fr/uk

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 29, 2019 om 08:51
16848 Antwoorden / 202 Vragen

U weet pas of u bent bedonderd als u a. de kaartjes niet op 20 juni heeft resp. de kaartjes niet specifiek op uw naam staan.

M..b.t. uw twijfels nu is er een m.i. overbekend gezegde bezint eer ge begint.