rubentjuuh
door rubentjuuh May 5, 2004 om 13:03
Vrije tijd & tuin

Kopspijkers T-shirt

Ik kijk graag naar Kopspijkers, en nu kan ik op internet het Kopspijkers shirt bestellen, maar weet misschien iemand hoe dit t-shirt eruit ziet?

945 6 Rapporteer

gery
door gery - May 25, 2004 om 20:40
504 Antwoorden / 8 Vragen

Op http://www.omroep.nl/vara/extra/shop/gfx/tshirt.kopspijkers.jpg kan je een kleine afbeelding zien.

sh
door shoppertje - Aug 8, 2012 om 11:36
10 Antwoorden / 5 Vragen

Prima actie van mijnheer Krol! De pharmaceutische industrie besteed meer aan reclame, promotie en lobbyen dan aan research.
De zogenaamde "hoge ontwikkelingskosten" is bull-shit!
Neem een eenvoudige Paracetamol: Waarom zoveel prijverschil? ER WORDEN WOEKERWINSTEN GEMAAKT!

Leest u even volgend voorbeeld:

GlaxoSmithKline just admitted guilt in a massive case of criminal fraud which included the blatant bribing of doctors.

The company will pay a $3 billion fine, but of course will be allowed to continue doing business with the U.S. government (which is itself run by criminals):

http://www.naturalnews.com/036385_GlaxoSmithKline_criminal_fraud_bribery.html

Het College van Zorgverzekeringen moet opgeheven worden door de Nma!
Deze behartigen slechts de financieële belangen van de zorgindustrie en verzekeringen door te lobbyen bij Volksgezondheid!

sk
door skirduul - Aug 8, 2012 om 17:11
10 Antwoorden / 4 Vragen

hoe vind ik het preview terug waar ik mee bezig was? Skirduul over medicijnen en vaccinaties
Help!

sk
door skirduul - Aug 8, 2012 om 17:44
10 Antwoorden / 4 Vragen

Mijn preview staat al als reactie geplaatst een toevoeging;De Mexicaanse griep kostte ons EEN HALF MILJARD EURO; dankzij AB Klink.
BETER MEE VERLEGEN DAN OM VERLEGEN DURFDE HIJ NOG TE ZEGGEN!!

Wij hebben dit als burger betaald omdat er zoveel was gekocht; ieder VERPLICHT WERD OM DIT GRIEPVACCIN TE LATEN ZETTEN
.Gelukkig waren er veel ongehoorzame burgers die weigerden.

HUISARTS; G.VAN DE LINDE WERD OMDAT HIJ HET ER NIET MEE EENS WAS DOOR HET RIVM VOOR DE RECHTER GESLEEPT.HIJ VERLOOR WANT TEGEN ZULKE INSTANTIES DAN HEB JE EEN TALRIJKE ACHTERBAN NODIG DIE HEM OOK GELDELIJK STEUNT EN NIET IN DE KOU LIET STAAN.*
Wie hebben hem gesteund in zijn zorg om het juiste en goede te doen om mensen niet te vaccineren met nauwelijks getest vaccin wat een vlag op een modderschuit was; er was; 1 er was geen pandemie
2. geen epidemie in Nederland!
Wel een nota van een half miljard euro die wij betaalden! De gezondheidszorg is zo duur aan het worden!!!!Waar zou dat van komen?
Hoeveel meisjes zijn er gevaccineerd tegen baarmoederhalskanker 3 behandelingen waren nodig voor de "goede bescherming?"Maar is dat ook zo?
vaccinaties met kwik en aluminium in het vaccin:
Kwik blijft in je lichaam opgeslagen; denk aan de amalgaan vullingen van de tandarts die problemen in ons lijf veroorzaken. Alleen wordt er door de reguliere gezondheid weinig tot geen onderzoek gedaan naar de gevolgen/ziekten.* verdere info;stuur een reactie in.
* VAN STEUNBETUIGINGEN KUN JE NIET ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Skirduul.

pl
door plebpleb - Aug 9, 2012 om 13:04
113 Antwoorden / 60 Vragen

Als men de 60 is gepasseerd, schrijven artsen heel snel medicijnen voor...
Zoals voor te hoge bloeddruk en andere kwaaltjes die gewoon bij de leeftijd hoort!
Daarom zijn de oudjes voor de maatschappij heel duur door allerlei pilletjes die onnodig worden voorgeschreven...Eénmaal 'n bezoekje gebracht bij de huisarts en sindsdien zit ik in die mallemolen voor onzinnige onderzoeken van verschillende specialisten zonder enige resultaten...Best frustrerend, als men steeds zegt dat er niets aan de hand is en wel 'n lang rapport voor hun hebben liggen...

sh
door shoppertje - Aug 10, 2012 om 09:49
10 Antwoorden / 5 Vragen

Geprivatiseerde zorgeverleners zijn puur commerciële organisaties met een winstoogmerk.
Ik werd 's avonds om 18.30 uur gebeld door RIVAS "om te evalueren of de hartrevalidatie" bevallen was en of ik nog wel voldoende beweging nam...
Ondertussen werden er een aantal mogelijkheden genoemd die men mij kon bieden. Het tijdstip en de inhoud van het gesprek deden mij sterk aan een verkooptelefoontje denken. Het lijkt erop dat men zoveel mogelijk onderzoeken en diensten wil verkopen om de winkel optimaal te laten draaien. Hogere zorgkosten? ik denk dat ik weet waarom...