sa
door sandra scheltes Nov 27, 2010 om 19:20
Vrije tijd & tuin

KPN

Sinds 2 maanden ben ik overgestapt op interactieve tv van KPN. Na ontvangst van hun reclamefolder dat dit nu ook hier beschikbaar is.Een en al ellende. De eerste weken viel het steeds uit en kreeg ik op mijn scherm een foutmelding van zender niet beschikbaar. Na mijn storingsmelding is er een monteur geweest en die heeft de boel laten resetten. Hij maakte wel de opmerking dat mijn woning wellicht te ver (3400 meter) van de zender was. Dat verbaasde me zeer, hoe kan KPN dan dit product verkopen hier? Het leek even goed. Nu valt echter het beeld steeds stil en krijg ik raar geluid. Ik heb al diverse malen de KPN gebeld (dure minuten), maar word na het sluizen door hun voicemail menu na ca. 10 minuten verbroken omdat het druk is met de mededeling dat ik het later maar eens weer moet proberen. Ik kom hiermee geen stap verder. Het kost me dure telefoon minuten en ik kan aan niemand mijn werkelijke probleem kwijt. Een avondje tv is geen lol meer aan. Kent U dit probleem van anderen?
Ik verneem graag van U.
Groet
Sandra Scheltes

607 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

acer7520g
door acer7520g - Nov 29, 2010 om 17:25
72 Antwoorden / 6 Vragen
0

Sandra,

Ik zou in jou plaats naar een KPN winkel gaan en proberen het uit te leggen en of daar hun telefoon te gebruiken om de KPN te bellen.

Anderzijds denk ik dat je van het contract af zou kunnen omdat je (kennelijk) te ver weg woont van een zendmast. Als de ontvangst slecht is of bijna onmogelijk, hadden ze het contract niet met je af moeten sluiten.

Stuur ze eventueel een brief met antwoordtermijn van 10 dagen met de eis: of goed beeld / geluid of ontbinding contract. Schrijf ook in je brief de opmerking van de monteur, mogelijk heb je een naam of nummer van deze monteur.

Succes,

Gerard.

delltouro
door delltouro - Dec 8, 2010 om 06:42
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Opzeggen die handel, dit is een beetje hetzelfde idee als dat er in een advertentie staat "tot 20mb internet snelheid", dit is puur afhankelijk van allerlei externe factoren oa de afstand naar de zender.

Je neemt een bepaald product af met een bepaalde verwachting, KPN heeft deze verwachting waar te maken omdat ze bijvoorbeeld in reclames hun producten aanprijzen, je mag van een groot gerenomeerd bedrijf verwachten dat ze een goede kwaliteit product leveren.

Lekker opzeggen, en pols eens bij bijvoorbeeld de buren of vrienden in de buurt welke aanbieder zij hebben en wat hun bevindingen daarvan zijn alvorens een nieuwe anbieder te kiezen.

Groet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer